Love Monster - 2 rész

3 napja csak a gépek hangját hallgatom. Kezdtem úgy érezni magam mint aki bedilizik. A 3 nap alatt mindössze 3 ember látogatott meg.
Kezdeném a rosszal. Emma a főnököm aki elkérte a lakáskulcsom,hogy a beadandómat elhozza nekem,hogy fejezzem be. Kicsit sem voltam pipa...áh dehogy... a másik Josh volt akinek iszonyatosan örültem. Mesélt,hogy mi a helyzet az irodában és mennyire nem érdekli senkit ,hogy mi történt...volt aki ki is nevetett. A 3. pedig a baleset okozója volt. Minden nap bejött és hozott valamilyen szendvicset ,hogy megmentsen a kórházi koszttól. Annyit tudtam meg róla,hogy Tomnak hívják,2 éve költözött Hamburgba és ,hogy gitáros. Elég nyüzsgés az élete és hogy van 4 kutyája...jah meg persze a legfontosabb : van egy ikertestvére akire a legbüszkébb.
Akármennyire is haragudnom kéne rá nem megy. Mindig belenézek a szemébe és melegség önti el a szívem.
-Jesszusom Abby mi van veled? Egy idegen ember és máris az ujja köré csavar? Hol a régi szívtelen, mindenkitől 10 lépés távolságos Abby? - gondoltam magamba miközben a piszkos tükörben néztem magam.

-Holnap hazaengednek... van aki vigyázzon rád?-
-Van egy kiskutyám... -mosolyogva ültem le az "kényelmes" ágyamra és lóbálni kezdtem a lábam. Kezdem megszeretni ezt a gipszet
-Nem úgy-nevetve- van aki ápoljon? - ült le velem szembe és mint mindig a telefonjával babrált
-Nem tudsz egy 5 percre leszállni erről a szarrol? Legalább amíg velem beszélsz- toltam el az orra elől
-Bocsi csak a menedzserem írt,hogy megvannak az anyagok-mosolyogva pillantott rám
-Füvezel?-
-Dehogy... már nem-mosolyogva - A hang anyagok... az új lemezhez-
-Elmondjam ,hogy szerintem milyen zenét játszotok?- kislányosan
-Na kezdj neki- nevetve miközben fogott egy filcet és a lábam az ölébe téve kezdett rá rajzolni
-Hmmm...nézzük csak. Szerintem ti egy olyan banda lehettek akik sok lány szívét rabul ejtették már de össze is törték-
-Ezt hogy érted?-mosolyogva és még mindig a gipszemmel szórakozott
-Szerintem te meg a tesód az összes rajongóját ágyba bújtatta csak azért,hogy azok utána még nagyobb rajongók lehessenek és mindenképpen hasznotokra válik-
-Nagyon tévedsz... Bill egyáltalán nem ilyen- nevetve - Vagy 3 éve nem bújt ágyba senkivel...néha picit szánalmasnak látom azt amit ő képvisel... "Hidd el Tom egyszer majd te is mész az utcán vagy bárhol és váratlanul elkap az az érzés,hogy igen ő az igazi" -mondta nyávogós hangon- a tesómat idézem... én ebbe nem hiszek. Ha az utcán megtalálhatom az igazit akkor az ágyban miért nem? Lehet az a lány lesz az én nagy nőm aki piszkosul jó az ágyban
-A szex nem minden...és a tesód kivételesen angyali... ilyen pasi kell minden nőnek...nem olyan szexmániás egónagyüzem mint te...-mosolyogva
-Ugyan cica te már túl öreg vagy ehhez... a tini lányok pont ezt kedvelik... szeretik ha játszom velük és ha úgy bánok velük mint egy ronggyal-
-És ez neked tetszik? Ne mond,hogy tetszik... undorító ,hogy beletaposol mások lelki világába...és ha az a lány tényleg szerelmes beléd?-
-Ugyan már... nem is ismer. Hogy lehetne valaki szerelmes egy idegenbe?-
-Honnan is tudhatnád ezt te fafej... hiszen pasiból vagy és neked csak egy a lényeg... szex szex szex. A tinik gondolatmenete merőben másabb mint a miénk-
-Jó most ezen ne vesszünk össze... szeretem az életet és nem akarok minden nap ugyan ahhoz a nőhöz menni haza... szeretem a változatosságot- mosolyogva tette le a lábam

Hetek teltek el az eset óta. A munkámat otthon folytattam mivel kaptam a drága kedves főnökömtől 1 hónap pihenést azzal a feltétellel ,hogy otthon 10 kötegnyi munkát el kell végeznem. Épp annyi szabadidőm volt vasárnap,hogy áthívjam Tomot egy ebédre. Annyi mindent tett értem az elmúlt pár héten,hogy muszáj megköszönnöm valahogy.

-Gyere csak be, de töröld meg a lábad jól - mosolyogva mondtam a csengőbe és nyomtam a nyitó gombot
-Parancsnoknak jelentem a lábam tisztára sikáltam- állt meg előttem egyenesen
-Hülye-húztam fel a szemöldököm vigyorogva-vedd le-
-Akkor miért töröltem meg?- vette le nevetve és besietett
-Csak mert én takarítom a liftet -dobtam a lába elé papucsot
-Mi lesz az ebéd?- kíváncsiskodott
-Mirelit pizza , boltban vett kukoricasaláta és fagyi -
-Marha vicces vagy... most komolyan-
-Komolyan mondom...nem tudok főzni és így inkább ezt vettem...nem akarom,hogy kinyúlj ilyen fiatalon- mosolyogva
-Dobd ki vagy tedd el, rossz nézni.- nyitotta ki a hűtőm és szétnézett. A pultra dobálta azokat amiket talált
-Mosd meg ezeket aztán vágd fel...remélem az még megy- gúnyosan de csábos vigyorral az arcán és a kezembe adta a zöldségeket

Úgy mozgott a konyhában mintha profi szakács lenne
-Hol tanultál meg főzni?-
-A tesómmal rég óta lakunk együtt és mivel nem eszünk húst így nem nagyon tudtunk mit venni. Muszáj volt megtanulni. 1 hónapig velünk élt egy profi szakács és egész jól megtanultuk-

Vigyorogva nyúlkapiszkáltam bele a szószba mire ő rácsapott a kezemre
-Bókolj nekem- nyaltam le az ujjamról mosolyogva
-Mit csináljak? Én olyat nem szoktam...-nevetve
-Bókolj... erőltesd meg magad- tettem fel a tésztát
-Kertem egyetlen répája-kezdett bele

A fulladás határán voltam. Éppen egy nagy gombát rágcsáltam mikor mondta. Hát én nem ilyenre gondoltam de ötletes.
-Folytasd kis parasztom-nevetve
-Mézes kuglófom egyetlen mazsolája-hajolt közelebb és a fülembe suttogta
-Még-nyöszörögve és a pultnak dőltem
-Laptopom egyetlen esc gombja- nevetve puszilgatta a fülem
Nevetve simogattam izmos karját és élveztem a puszikat
-Elég ennyi?- tért a nyakamra
-Egyenlőre elég - sóhajtva és oldalra fordítottam a fejem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése