Love Monster - 24.rész

-Nem , nem arról vagy szó,hogy nem bízhatsz bennem hanem ,hogy baromság amit kérsz... egy idegen kislányát neveljem fel miközben dolgozom is?-
-Olyan jól megfizettelek volna,hogy nem kellett volna egész életed hátra lévő részében dolgozni-
-Nem a pénzről van szó...hanem,hogy minden hétvégén majd leutazol hozzá? Enném még az is jobb ha magaddal viszed mindenhová-
-Nincs gyereked...nem tudod mit érzek-
-Szerintem meg te nem tudod mi a helyzet... ha nem megy egyszerre a munka és a gyerek akkor választanod kell-
-A munkámból élek és a kislányom az életem...te tudnál választani?-
-Igen mert ha egyszer meghoztam azt a döntést,hogy gyereket akarok akkor megnézem mik a lehetőségek...-
-Csakhogy én nem akartam gyereket- vert bele ököllel a falba

*

"A hívott szám jelenleg nem elérhető"
Jobb esetben ezt hallottam, a rosszabb pedig a pittyegés volt miszerint lenyomta amint meglátta a nevem a kijelzőn.
Pár SMS után kezdtem úgy érezni zaklatom őt így pár napra leálltam... de nem sokáig bírtam, nem tudtam aludni sem enni mióta elment . Tudom ,hogy én voltam a hibás és hülye voltam,hogy az egészbe beavattam... el kellett volna égetni a papírokat de a lelkiismeretem nem hagyta.
"Kérlek hívj fel és beszéljük meg a gondjainkat" - írtam neki éjjel egy sms-t mire az a válasz jött:
" Mindössze 1 gondom van...és az te vagy, ne zaklass tovább"
"Miért nem lehet megbeszélni ezt a hülyeséget? Nem adtam ki a könyvet"
"Még szép... akkor basztad volna el az életed... viszont én most nem az életemet baszom el hanem az időt egy dögös csaj társaságában, megbocsáss"

Barna dobozokkal volt tele az irodám. Emma tegnap kirúgott és 2 napom van ,hogy mindent elvigyek. 7 évet dolgoztam itt , keményen dolgoztam azért,hogy legyen egy könyvem amit már szinte össze is hoztam.
Josh kopogott mosolyogva az ajtón
-Gyere csak be- pakoltam a szekrényből a dolgaimat
-Hiányozni fogsz- kezdett szó nélkül segíteni
-Te is nekem- szomorúan - de mindenképpen fogunk találkozni-mosolyogva öleltem meg
-Mondjuk ma este? Meghívlak egy finom vacsorára a kedvenc helyedre, olyan búcsú képpen-
-Ez kedves tőled, vissza se tudnám utasítani-
-Remek, akkor 8kor találkozunk ott- adott egy lágy puszit és elsietett

A kezembe akadt az a kép amit Tommal csináltunk Hamburgban. Ha egy idegen ránéz a képre azt hiszi milyen felhőtlen szerelem. Nem tudhatja ,hogy a kép után mennyire összevesztünk egy kis apróságon...sőt már nem is vagyunk együtt.

Se határidő mire kész kell lennem egy munkával, már főznöm se kell senkire. Az újságokat lapozgattam át és ami elviselhető állásnak látszott lebarikáztam.

Fél 8 után pár perccel érkeztem az étterembe. Mindig forgalmas volt, és tele volt öltönyös emberrel , habár a hely nem a legpuccosabb volt csak egy kis török étterem.
Leültem a megszokott helyemre és rendeltem egy koktélt. Ha körbenéztem csak szerelmes párok voltak. Míg Tommal ettünk itt fel se tűnt,hogy ide csak párok járnak. Körbenéztem és megakadt a szemem egy fekete zakós, nyakkendőt, középkorú férfin. Végig engem nézett

*

Edina arcán a meglepettség látszott. Sose gondolta volna, hogy Bill ilyen hamar kiborul. Megfogta sebes kezét és végigsimitott rajta.
-Reggelre lila lesz és lehet nem tudod behajlítani... el kéne menned megnézetni egy orvossal- halkan
-Leszarom a kezem... nem izgat már semmi- döntötte a fejét a falnak
-Nem mondhatsz ilyet... nem mondhatod,hogy nem szerettél volna gyereket
-Pedig így van... Emma előtt minden olyan szabadnak tűnt... buliztam, haverokkal lógtam, jártam a világot...zenéltem . Most meg egész nap vele vagyok és azt nézem mi a jó neki... ki tudja mikor vásároltam utoljára egy jót...vagy mikor mentem étterembe, mikor bowlingoztam a haverjaimmal... hiányzik ez az élet de én a gyereket választottam mert nem tudtam nézni ahogy szenved... az anyja, jó szó nincs is rá... -sóhajtva
-Nem szereti a saját lányát?-
-Nézzük csak: Soha se vesz neki semmit, mindig a picit hibáztatja és amikor nem vagyok otthon Emma ágyába szeretkezik egy férfival aki a nagyapja lehetne... jah a legjobbat el is felejtettem...megverte -

Nem is tudott mit válaszolni erre. Vagyis tudott volna de nem modortalan és soha életébe nem mondott még olyat egy női társára se mint amit gondolt jelenleg, csak magához húzta Billt és szorosan ölelte míg meg nem nyugszik

3 megjegyzés:

  1. Remélem Edina elfogadja az ajánlatot, és szegény pici Emma jó kezekbe kerül :) viszont az a bámuló fazon nem tetszik nekem :O de ügyi vagy am, így tovább :P

    VálaszTörlés
  2. húhát.. a sok meglepettség végett nem is tudok véleményt írni XD lesokkoltad az agyam :D hmm talán 1 szót mégis tudok mondani: FANTASZTIKUS!

    VálaszTörlés
  3. Jaj, ez olyan szép meg szomorú. De inkább szomorú.
    Tiszta kész az egész.
    Na gyerekek erre van egy nagyon jó mondás :"Az élet egy nagy wc amibe jól bele kell szarni."

    VálaszTörlés