Love Monster - 2.évad - 6.rész


2 óra forró vízben ázás után kezdtem picit szédülni , így lábammal elfordítottam a dugót ,hogy picit kevesebb víz legyen a hatalmas kádba és engedhessek hideget.
Behunytam a szemem, és hiába nem akartam Tomon gondolkozni...folyton ő járt a fejemben. Vajon most mit csinálhat... hűséges lesz e hozzám,vagy nem érdekli semmi és lefekszik fűvel fával? Megbeszéli e a barátaival,hogy mi legyen vagy ők rögtön lebeszélik rólam?
Észre se vettem,hogy könnyeim egymás után folytak végig forró arcomon, a vállamon keresztül egészen a tiszta vízig.

A kád szélén lévő telefonom párás kijelzőjén , Tom édes mosolya jelent meg. Ezt a képet 2 éve csináltam mikor Rodosra mentünk nyaralni. Őszinte mosolya mindenkit levett a lábáról. Éjszakai séta a homokban, forró csók... Koktélozás
-Szia- vettem fel egy idő után

Hangja vissza fojtott volt és hamis, részeg
-Hello, Tom vagyok-
-Tudom...
-Ideértünk, már pár órája...csak kerestünk egy hotelt... minden oké velem, nagyon jó a hangulat... most éppen egy sörözőben ülünk-kezdett bele és nem tudta abbahagyni. 10 perc is eltelhetett talán mire abbahagyta
-De most mennem kell, majd hívlak...puszi-
-Igen köszi én is jól vagyok, minden oké... paraszt- nyomtam ki és a mosdókagylóba vágtam

*
-Haver, bűntudatot akar kelteni benned... tudtam,hogy ezt fogja tenni- vágott savanyú fejet Andy
-Tudom, éppen ezért jöttem el tőle... ez az 1 hét kijár nekem, ha már annyit dolgozom
-Ő most dolgozik?
-Valami gyerekes könyvet próbál írni... de soha nem lesz vele kész... -vonta meg a vállát
-És akkor csak te keresel pénzt?
-Igen, de ezzel soha nem volt semmi probléma... ő addig elintéz mindent otthon...nekem csak dolgozni kell, a többit megcsinálja ő... szerinted miért vagyok még vele?- gúnyosan nevetve
-Addig maradj vele míg meg nem szerzem a kis barátnőcskéjét... Zo... tudod az az afrikai bige-
-Zooey... iszonyat jó csaj-Tom hülyén nevetve és beleivott a korsóba-nem is értem,Abby miért nem olyan feszes seggű mint a legtöbb barátnője

Greyson, Tom egyik jó barátja csak némán hallgatta őket. Nem szereti ha ilyenek... ezt teszi az ital
-Na jó, szerintem menjünk vissza a hotelbe és aludjatok... ha normálisak lesztek akkor majd beszélhettek- fizette ki a srácok sörét és elvette Tomtól a kocsikulcsot
-Haver, lazíts...azért jöttünk ide,hogy bulizzunk és csajozzunk- Tom
-Azért jöttünk ide,hogy lazítsunk , te gondolkozz azon,hogy hogyan mentsd meg a kapcsolatodat...nem azért ,hogy tönkretedd-
-Jó beszél, aki hányszor is volt már házas? 3x?
-De nem azért ment szét mert félreléptünk-

Andy gúnyosan felnevetett... sosem látta még egyikőjük sem olyan idegesnek Greysont. Ujjait ropogtatta és idegesen nézett Andreasra.
-Te ebből csak maradj ki Andy... nem veled beszéltem-
-Hanem egy legjobb haverommal, had pofázzak már bele ha akarok- pattant le a bárszékből és nekilökte Greysont az egyik asztalnak
-Csillapodj le Andy, csak a pia szól belőled- suttogva Grey és "haverja" mellkasára tette a kezét, hogy távol tartsa magától. De ettől csak még ingerültebb lett Andy, és egy gyors mozdulattal arcon köpte.

*

Bill nem tudta levakarni mosolyát , még a kocsiban is...mikor már csak lánya volt ott... akkor is végig vigyorgott
-Miért mosolyogsz? Tudtál beszélni Edinával?-
-Igen tudtam, de ezt ne mond el anyának...jó?-
-Persze,hogy nem fogom- bájosan mosolyogva és nézett kifelé az ablakon
-Nem veled kéne megbeszélnem ezeket a dolgokat,túl gyerek vagy még
-Mindig is felnőttként tekintettél rám... és tudod,hogy mindent elmondhatsz
-De neked az lenne a normális ha azt akarnád,hogy együtt legyek anyával-sóhajtva
-Edina abban a 2 évben többet törődött velem mint anya egész életében- sóhajtva
-De neki van vőlegénye... szereti őt
-Téged is, különben nem jött volna oda... láttam hogy néz rád
-Hogy?- csillogó szemekkel
-Apa, én még kislány vagyok- nevetve - pont úgy amint aki halál szerelmes beléd
-Szóval támogatnál , ha harcolnék érte?
-Persze, én mindenben támogatlak-mosolyogva és mikor megérkeztek, kiszállás előtt még megölelgették egymást

Bent Lilien várta őket, felhúzott szemöldökkel.
-Végre, 11 órát mondtatok... fél 1 van, Emmának pedig holnap jön a zongora tanár
-Még beszélgettem pár ismerősömmel, Emma pedig most megy fürdeni és alszik- puszilta meg lánya homlokát
-Jó éjt- puszilt vissza és felment
-Gondolkozhatnál mielőtt csinálsz valamit, meggondolatlan vagy... Emma még nem olyan nagy lány,hogy bírja ezeket az estéket... különben is ott dög unalom volt neki az egész, még én is unatkoztam volna
-De emiatt nem kellett idegeskedned, még csak eszembe se jutottál mikor mondták,hogy hozhatok valakit...és igenis jól mulatott mert volt ott egy fiú akivel táncolt és beszélgetett
-Remek, 13 éves és már pasizik...a normális apa ilyenkor féltékeny
-Te csak ne oktass ki a szülői teendőktől... nem is tudom ki bántotta őt és ki hanyagolta el...valamint mielőtt ilyet mondasz gondold csak végig,hogy te 16 évesen lettél terhes és apád nem szólt semmit...

Lilien forrt a dühtől. Mindent eldobva ment fel a hálószobába. Bill felszaladt megnézni Emmát, már aludt.
Felkapta a kocsikulcsot és elindult a Daly ház felé.

2 megjegyzés:

  1. úristen, de egy szemét Tom :O:O nem is érdemeli meg azt a csodás lányt :O Bill meg cuki ahogy örülni tud egy kis együtt töltött időnek a szerelmével :P siess a folytatással *-*

    VálaszTörlés
  2. Wáóó....Azért ez durva hogy Tom miket mondogatott :O.
    Most komoylan szereti egyátalán Tom ezt a lányt? Mert hiába ívott azért akit szeretünk nem mondogatunk ilyeneket róla....:S De Billnek nagyon szorkulok remélem sikerül összejönnie a szerelmével...:)

    VálaszTörlés