Love Monster 2 évad. - 12.rész

Simone idegesen járkált fel s alá a hatalmas házában. Emma próbálta nyugtatni, de pontosan ő sem tudta mi történt. Sim visszatette a füléhez a telefont és csak ennyit kérdezett.
-És? Tőled lesz a baba?- halkan
...
-Oh remek, szóval nem...soha nem erre tanítottalak, soha ne kezdj ki olyannal aki nem biztos,hogy hűséges... a francba is már fiam-nyomta ki idegesen

Előtte lévő nap,Tomnál:

Lassan nyitottam ki a szemem... úgy emlékeztem,hogy behúztam a függönyt, de ezek szerint tévedtem. Másik oldalamra fordultam és azonnal a már kemény pocimat simogattam.
-Jó reggelt- szólalt meg mögöttem Tom . Az ajtó melletti fotelben ült , felpakolt lábakkal és kávét szürcsölhetett
-Jó reggelt- ültem fel és kócos hajamba túrtam- Minden oké?- hunyorogtam a fény miatt
-Semmi nincs rendben, nem tudtam aludni...így hajnalban feljöttem
-Miért nem keltettél fel?
-Olyan békésen aludtál
-Azt csak hiszed... nehezen alszom el mostanában, de felkelthettél volna...és bármikor befeküdhettél volna mellém
-Tudom, de inkább csak néztelek- pillantott le a csészére, pedig tudom,hogy csak azért nézegeti a fehér csészét mert nem mer a szemembe nézni

Leemeltem magamról a takarót és lassan odasétáltam elé. Levettem a lábait és a csészét a kis asztalra tettem, széthúztam a lábait és az ölébe ültem. Nem szóltam semmit, csak szorosan magamhoz öleltem.

-Ma felhívom anyát... elmondom neki ,hogy mi a helyzet... vagy inkább holnap
-Jól van, de ne mond el neki a problémákat...legalábbis ne mond véglegesen -simogattam az arcát
-Persze,tudom- simogatta a derekam -voltál már orvosnál?
-Igen, minden rendben van... de még nagyon  pici- vigyorogva- szeretnéd megnézni a pocim? De érj hozzá, mert csak érezni lehet még
-Na mutasd

Felhúztam a pizsama felsőm és hosszú ujjait a keményedő pocimra tettem. Éreztem ,hogy remeg a keze, még ha azt is mutatja,hogy nem vált ki belőle különösebb érzéseket.
-De nem voltál velem az elmúlt hónapban - nézett fel rám, hát rájött

Előtte lévő nap, Billnél:

Mint az elmúlt 2 napban, Bill ismét egyedül kelt fel. Edina korán elmegy a dolgaira, és nincs szíve felkelteni.
Nyöszörögve nyújtózott egyet. Mai programját egy fél órás lustálkodással kezdte, csak kifelé nézett az ablakon és Edina hálóingjét ölelgette.

11 is elmúlhatott mikor jött egy sms. "Edina"
Azonnal mosolyogni kezdett és kisfiúsan kipattanva az ágyból kiült az erkélyre és elolvasta a hosszú sms-t.
"11:45, Cala Vinyes part"
Az órájára nézett, 11:12.
Sietősen felvette a tegnapi ruháit és elindult a kikötő felé . Útközben vett két kávét.
Mikor odaért még nem volt ott senki, így leült a mólóra és a kihűlt kávéját iszogatta. A tükörsima vizet csodálta mikor egy árnyék jelent meg mellette. A vállára támaszkodott és leült mellé
-Szia- puszilta meg az arcát
-Szia picim, megijesztettél- fogta meg a kezét
-Beszélnünk kell - halkan és a vállára döntötte a fejét
-Miről?- simogatta a lábát
-Terhes vagyok- suttogva és elcsuklott a hangja
-Hát ez...ez remek - csillogó szemekkel-Holnap reggel fel is hívom anyát

Bill izgatottan tovább hallgatta szerelme mondani valóját. Ám a végén felkapta a fejét és megfordulva lassan elhagyta a mólót.

1 megjegyzés:

  1. Hello!:)

    Nagyon jó rész lett, de ha jól sejtem elég sok balhé lesz még itt... Tschüs.:)

    VálaszTörlés