Love Monster 2 évad. - 14.rész

-Nem hiszem el,hogy ezt küldi nekem... normális az ilyen? Ő döntött így, erre ilyet küld-mászkált fel-alá a nappaliban
-Nyugodj meg öcsi, direkt csinálja ,hogy provokáljon...hogy neked szar legyen
-Elmegyek hozzájuk és becsengetek... nem érdekel ha a pasija nyit ajtót... beszélnem kell Edinával- vette fel a bakancsát és már sietett is ismét a Daly ház felé... hátha most is szerencsével jár

Mikor meghallotta,hogy egy férfi hang kiabálja,hogy "Azonnal nyitom , csak felkapok magamra valamit" , megdobbant a szíve,hogy most itt az idő, mindent kitálal.

*

-Akkor kezdhetünk, mindenki ideért?- nézett körbe Adam , a baba torna vezetője
-Még ne, Tom még nincs itt...- szóltam fel, a falnál támaszkodva
-Sajnálom,de már 10 perce el kellett volna kezdenünk, tovább nem tudunk várni
-Rendben, akkor hazamegyek
-Dehogy, majd rajtad mutatom be a dolgokat- fogta meg a kezem és leterített 1 szivacsot

Leültem és ő mögém ülve mutatta be a többieknek a feladatot. Hazudnék ha azt mondanám nem esett jól a közelsége, talán most jobban szükségem volt egy ilyen pasira ,mint arra akinek még a baba se fontos...jó persze ez nem teljesen igaz, mert nagyon szereti Tom a picit,de ismét nem jött el... Adam pedig profin csinál mindent, biztos remek apa
-Annyira szerencsések a gyerekeid, mindent tudsz- mosolyogva néztem hátra
-Csak hiszed, 4 éve nem láttam őket, az anyjuk elment velük San Remoba- húzta el a száját és közben csinálta a feladatot
-Sajnálom, nem tudtam
-Tudom-mosolygott rám
-És miért nem mész el hozzájuk?
-Mert 4 éves volt a legnagyobb mikor utoljára láttak, meg se ismernének, csak felforgatnám az életüket,biztosan van már új apjuk
-Igen új, de nem az igazi apjuk, jogod van látni őket
-Eddig se kerestem őket,mit mondanék nekik?
-Kezdésnek: Sziasztok skacok,de felnőttetek

Láttam ,hogy érzékenyen érintette ez a téma őt, ezért felé fordultam és megöleltem
-Ha meg se próbálod persze,hogy nincs semmi esély arra, szereted a fiaidat?
-Az életemnél is jobban
-Ha nem próbálod meg , örökre bűntudatod lesz,hogy semmit sem tettél , nincs mit veszítened
-Jólvan, még gondolkozom rajta egyet- puszilta meg az orrom
-Szóval akkor ez az óra nekem ingyenes?- kislányosan vigyorogtam
-Dehogy az- nevetve
-Oh, azt hittem bírlak- húztam fel a szemöldököm , aztán kuncogva ...amennyire csak lehetett... megöleltem

*

Liam egy köntösben és fekete zokniban nyitott ajtót. Bill persze rögtön azon kezdett el gondolkozni,hogy Edina most komolyan egy ilyen pasit választott helyette? aki még korán reggel is jól néz ki...de hát ízlések és pofonok

-Őhm, segíthetek valamiben?
-Persze, bekötné a köntösét? - ment be Bill ,kikerülve Liamet
-Haver, mit képzelsz? Ki vagy?
-Bill- nézett körbe
-Ismerős vagy... nem te vagy aki itt állt egyszer kocsival?
-Egyszer?-nézett ismét rá... szemét forgatva nyúlt Liam köntöséhez és erősen összekötötte,nehogy megint szétcsússzon
-Követsz engem?
-Oh nyugi, a lányokat szeretem... Edina itt van?
-Igen, fent-

Bill megfordult és kettesével vette a fokokat, berontva az összes szobába
Edina egy lepedővel körbetekerve feküdt az ágyon és olvasott
-Beszélnünk kell- állt meg Bill az ágy szélén
-Jézusom Bill,mit keresel itt? -pattant fel- hogy jutottál be? Liam megláthat
-Már meglátott...és én is túl sokat láttam belőle
-Ő engedett be? Mit mondtál neki?
-Semmit, de ha van esze már rég rájött,hogy dugtalak több hónapig az ágyában is ...
-Fogd be a szád, szakítottam veled- tette kezét Bill puha ajkaira
-Akkor minek küldted azt a képet?

Edina lefagyott és nem tudott mit mondani neki, nem is baj...mert meglátta Liamet az ajtóban
-Kicsim- nézett rá kellemetlenül mosolyogva
-Zaklat téged ez a fószer?
-Nem, csak ... csak egy ismerősöm és a barátnője most szakított vele és beszélgetni akar velem
-Jézusom de profi vagy a hazudozásban- súgta Edina szemébe nézve
-Kérlek Bill, ne tedd tönkre amit annyi ideig felépítettem
-Szánalmas vagy, és undorító... remélem egyszer rájön mennyire másnak látott ő is téged és egyedül maradsz... -rázta meg a fejét csalódottan és elindult a bejárati ajtó felé - Bocsi,hogy megijesztettelek... csak ugye a szerelmem egy hazug ribanc volt... de jó kiismerni ... és milyen jó,hogy itt van ez a tünemény nő aki mindig tud tanácsot adni- veregette meg Liam vállát és elsietett, egyenesen az éjszakai életbe

1 megjegyzés:

  1. Hello!:)

    Ajj-ajj... Rosszat sejtek, nagyon rosszat! Siess a kövivel, már nagyon várom!:) Tschüs.:)

    VálaszTörlés