Love Monster 2 évad. - 19.rész RÉSZLET

-Beszélnünk kell- ült le a pulthoz és tördelni kezdte a kezét
-Mondd, de gyorsan, mert Sarah pár perc múlva hív és megbeszéljük a csajos partit-mosogatott tovább, Billre se nézve
-Én már nem szeretlek- mondta ki határozottan...pedig megbeszélte magában,hogy halkan mondja...hátha nem hallja meg mert lehet meg is bánta volna rögtön amint kiejti...úgy legalább nem lett volna magyarászkodni valója...

*


Tom fölém mászott és lágyan végigsimított az arcomon, egészen a mellemig. Kényelmesen elhelyezkedtem alatta és élveztem minden apró érintését. Tudta mi kell a nőnek. Ő jó volt a vad dolgokban, de épp úgy ment neki a lágy, finom kényeztetés.
Ujjbegyeivel lágyan megfogta spagetti pántos felsőm pántját és lassan lehúzta.Libabőrös vállamat kezdte puszilgatni.
Mikor a nadrágja felé nyúltam visszatolta az ágyra a kezem és mélyen a szemembe nézett. Nem kellett semmit sem mondani, tudtam,hogy most csak ő akar kényeztetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése