I will never let you down - 13.rész - A raktárban


Elena mosolyogva nyújtózkodott egyet, és első dolga az volt,hogy kinézzen a nyitott ablakon. Egy galamb pár ült az erkélyen és szerelmesen bújtak egymáshoz. Mosolyogva az ágy szélére dőlt és lenézett Bill helyére. De csak az összehajtogatott takarót találta,rajta egy levéllel

"Jó reggelt Elena, jól éreztem magam az éjjel, de ezt mindenképpen el kell felejtenünk.Nagyszerű lány vagy , de nem tudok veled dolgozni... annyi kiesést okoztál már a lemaradásaiddal,hogy nem tudlak tovább alkalmazni. Nagyszerű lány vagy, és amit megígértem azt be is tartok. Pár nap és megérkezik az új telefonod. Légy nagyon boldog! Bill"


A cég 2 szárnyas üveg ajtaja egyszerre nyílt ki a nagy lendülettől. Elene idegesen sietett a lifthez, elhaladva az információs pultnál
-Elena, nem mehetsz fel... Bill nagyon elfoglalt- szólt utána Kelly
-Fogd be, csörgesd meg,hogy megyek és küldjön ki mindenkit vagy tegye le a rohadt telefont- nyomkodta folyamatosan a hívó gombot

A lány égett a dühtől... arca elől eldobta a haját és berontott Bill irodájába. Kelly későn hívta fel Billt... túl hamar felért a lány. Egy tucatnyi ember ült a kerek asztalnál és éppen az divat bemutató terveit beszélték mikor Elena berontott.
-Bill, hogy képzeled? Soha senki nem alázott még meg ennyire. Nem kell a rohadt telefon, se semmi... jól dolgoztam itt és mindent megtettem... te jöttél le folyton idegesen és oltottál le... megcsináltam mindent időben de te az utolsó percben változtattál rajta. Erről én tehetek?- csapta le táskáját az asztalra és Bill elé sietett
-Elena, most nem érek rá... majd ha végeztem felhívlak és megbeszéljük-próbálta nyugtatni a lányt de kevés sikerrel
-Most! Lefekszünk aztán másnap egy levélben mondod,hogy ki vagyok rúgva? Milyen gerinctelen ember vagy te? - lökte meg amitől Bill visszaesett a székébe
-Elnézést, 5 perc és jövök- kelt fel újra és a lány kezét megragadva kiment a folyosóra, aztán egyenesen egy raktárba-van fogalmad arról mit tettél?12 cég társam előtt égettél le! Igen lefeküdtem veled de ne legyél  tini picsa... az életben nem egy ember fog még veled szakítani... de nem is tudom miért mondom ezt... nem is volt közünk egymáshoz. Pasiból vagyok és éltem a lehetőséggel... de te egy kislány vagy ... nekem meg egy nő kell! 21 éves vagy és még sok mindent kell tanulnod... majd ha 10 év múlva visszajössz profin akkor visszaveszlek,de nekem most ide csakis profi emberek kellenek...akik időben csinálják meg azt is amit az időpont előtt fél perccel kérek! A jó alkalmazottaim mindenből több példányt csinálnak mert tudják,hogy milyen vagyok... ha nem tetszik valami nekem akkor le is út fel is út. Ha 20 éve a feleségem lennél akkor is kirúgnálak ha szar vagy! Ez van cicabogár...- oktatta ki egy perc alatt

Bill se számított arra,hogy ennyire megmondja az őszintét.... talán picit meg is bánta, de ha most visszavonja és bocsánatért esedezik akkor Elena azt gondolja róla,hogy egy puhány alak.  Elena sem kispályás... egy gyors pofonnal el is mondta erről a véleményét
-Soha nem lesz senkid Bill... és nem azért nincsenek barátaid mert híres lettél...hanem azért mert egy fontoskodó mindenbe belekötő féreg vagy... egyedül fogsz élni életed végéig...mert vágysz arra amiben tegnap részed volt, de azt hiszed te vagy valaki... ruhákat tervezel a széked mögött és mások megveszik...na és akkor mi van? Minden más munkát az alkalmazottaid csinálnak meg, de te csak lerajzolod... valljuk be nem kell hozzá nagy tehetség
-Nem érdekel a véleményed... 21 éves vagy és az anyáddal élsz... ezt ma már nem szokás

Elena most kétszer nagyobb pofont adott neki mint az előbb.
-Nekem legalább van valakim. De nézz magadra, a hírneveden kívül semmid nincs
-Takarodj kifelé!
-Mert ha nem?
-Hívom a biztonságiakat
-Hívd... hívd csak ide fel... gyerünk!

Bill nem szólt semmit, csak várt.
-Gondoltam, nem is várok tőled mást Bill Kaulitz... úr-fintorogva
-Annyira látszik rajtad,hogy csak egy gyerekes kislány vagy - forgatta a szemét
-Akiért tegnap úgy odavoltál... csókolgatták, akit lefektettél és akinek mondtad,hogy ilyen életre vágysz
-Minden ember mond hülyeséget... a te életed szar... egy padláson laksz egy koszfészekbe... nem is értem,hogy volt pénzed főiskolára

Elena válláról lecsúszott a táska mikor fejét lehajtva sírva fakadt. Mindig is felnőttesen tűrte a bántásokat amiket az életben kapott a családi körülmények miatt...de ez most a legmélyebb ponton ártott neki. Lecsúszott a falnak dőlve és vékony ujjaival eltakarta az arcát.
Bill szeme elkerekedett és tehetetlenül állt ott
-Ezt nem kellett volna, sajnálom... ezt nagyon sajnálom- guggolt le elé és Lena egy erős lökéssel hátralökte
-Menj ki innen... menj már vissza dolgozni-kiáltott rá

Bill felkelt és Elena lábára tett pár tiszta zsepit.
-Sajnálom ha megbántottalak,nem gondoltam,hogy ezt váltom ki belőled... nem akarom ,hogy sírj-ült mellé szorosan és egy kis hezitálás után ugyan, de rátette Elena lábára a kezét és lágyan simogatta

A lány szipogva kifújta az orrát és hátra döntötte a hideg falnak a fejét.
-Menj vissza Bill... nem kevés pénzről tárgyaltok most... én is mindjárt hazamegyek
-Hazaviszlek-pattant fel
-Ne teperj most, örülök,hogy elmondtad a véleményed... örülök,hogy ennyire őszinte voltál
-De nem kellett volna ennyire durván elmondanom. Csak felidegesítettél
-Oké, de milyen jó,hogy utoljára látsz itt...
-Ne sajnáltasd már magad Elena... gyönyörű vagy és találni fogsz magadnak egy sokkal jobb állást
-Csak tudnám miért mondtad akkor tegnap,hogy mennyire jól érzed magad
-Mert kikapcsolódtam picit... de éjjel sokat gondolkoztam és rájöttem,hogy ez az én életem... a nyüzsgés és az ismertség
-Értem,hát sajnálom,hogy én nem tartozom az elit barátaid közé akik a villa negyedben élnek... ha neked ilyen munkatársak kellenek akkor tényleg nem tartozom ide
-Egész életemben keményen dolgoztam meg a pénzért! Egy 600 fős faluból jöttem ahol még bolt sem volt... szerinted én mégis hogy jutottam el idáig?
-Lehet, de ha esélyt sem adsz nekem,hogy bebizonyítsam jó vagyok ... akkor én mégis miről tehetek?

Bill a szekrénysor közé húzta Elenát és a falhoz nyomta. Mindkét kezét a lány feje mellé támasztotta és közel hajolt hozzá
-Bizonyítsd be-adott egy apró puszit a lány szájára, eltávolodott , majd vissza és bekapta alsó ajkát
Elena végigsimított az izmos karján egészen a mellkasáig.
-Vissza kell menned bébi, várnak
-Várjanak, nem mehetek vissza felizgulva-suttogta a lány fülébe és lágyan beleharapott a fülcimpájába

Elena felemelte két kezét és Bill mosolyogva húzta le róla selyem felsőjét.Végigcsodálta a melleit, aztán végig is simított rajta hideg kezével.
Bill telefonja csörögni kezdett, megzavarva őket.
-Franc- vette elő és kikapcsolva a polcra dobta
-És ha fontos volt? Ne kerülj miattam bajba- aggodalmaskodott a lány
-Életemben most először nyomtam ki lány miatt...értékeld-nevetve
-Megtisztelve érzem magam uram, most pedig ha lehet-nyelt egy nagyot- vigyen fel a csúcsra
-Hidd el, Mount Everest lesz- kacsintott és levette a fölösleges ruhadarabokat

Elena felhúzta Billre az óvszert és párszor végighúzta rajta a tenyerét
Bill telt ajkai kört alkottak és halt, mélyről jövő sóhajok törtek ki
-Úristen- támaszkodott meg ismét Elena feje mellett és felsőteste egyre szaporábban járt fel s alá

Bill elkapta Elena nadrágját és kihámozta belőle. Mikor már mindketten meztelenül bújtak egymáshoz Bill hosszú vékony ujjaival végigsimított Elena érzékeny pontján

-Csináld...már jó-suttogta Elena
Bill körbenézett és mikor meglátott egy ruha kupacot az egyik sarokba, felkapta az ölébe Elenát és lágyan ráfektette a tetejére.
Elena azonnal magára húzta, Billre pedig egy nagyobb pulóvert, ha esetleg benyitnának

Az ablak lassan párosodni kezdett, a szeretkező pár felett.
Kiszívott nyakakkal, karmolás nyomokkal, apró puszikkal és halk sóhajokkal bolondították meg az amúgy is tökéletes aktust.

1 megjegyzés:

  1. atya ég :O először gonoszka volt Bill nagyon de aztán woooow *-* annyira imádom *-* és imádom a szexeket és h ilyen szenvedélyesek :O tudod úgyis h 100x elolvastam már és imádom *-* siess a folytatással :P

    VálaszTörlés