I will never let you down - 16.rész - Önmarcangolás részlet


"December 24. Karácsony... : Első karácsonyom amit a rokonok és a barátok nélkül töltök. Szokatlan de nem rossz...Tomnak készítettem egy kis dobozt amiben a szerszámait tárolhatja. Tőle kaptam csokit, pár könyvet , új ruhákat és egy forró éjszakát. Az utóbbi volt a legszebb. Soha nem láttam még ilyen szenvedélyesnek és lágynak. Azt mondhatom,hogy ez a nap veszekedés mentes volt. (:"

-Baromság az egész- téptem ki a lapot és idegesen összetépkedtem - utálom őt, el akarom felejteni ezt az egészet- kiabáltam és az ajtóhoz vágtam a bögrét

_______________

Bill mosolya azonnal eltűnt,amint Dana a konyhába ért. Levette a nadrágját és felsőjét, gyorsan bebújt az ágyba és rágyújtott egy cigire
-Kérek egy kicsit- ült Dana az alatta fekvő Billre és beleszívott a cigibe
-Nem akarok most beszélni, csak kényeztess

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése