I will never let you down - 17. rész - Sim születésnapjának indult RÉSZLET


-Mi vagyok?-indult lassan felém
-Undorító, na...gyerünk már, megvakulok- takartam el a szemem
-Vond vissza- tartotta felém a pisztolyt
-Dehogy vonom, nem félek tőled
-Én a helyedben félnék- tartotta a fejemhez
-Húzd csak meg ... megkönnyebbülnél , tudom

Eldobta messzire és mellém ülve vadul megcsókolt. Fogával megharapta alsó ajkam és erősen meghúzta.
Körmeimmel végigkarmoltam a hátán, amitől felszisszent és a combomra csapott
____

Nem telt el 20 perc , mire Bill iphone-ja világítani kezdett. Bill megtörölte a kezét és megnézte ki hívja. 
"Elena"
-Na mondjad édes-mosolyogva
-Mi anyukád kedvenc színe? Van itt kék, piros, rózsaszín, lila,sárga,fekete,fehér
-Narancs sárga, fel ne sorold nekem a több ezer színt
-És szerinted szereti a narancs sárga fülbevalókat? Mondj más színt
-Akkor piros
-Kék jó lesz?
-Jó...-forgatta meg a szemét nevetve és köszönés után letette

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése