Love Monster 2 évad. - 15.rész

Fáradtan estem be az ajtón. A tornáról hazajövet még beültem egy cukrászdába,hogy mindenképpen megnyugodjak...haragudtam Tomra mert nem jött el...de meg is értem őt, mert sok a munkája. És ha eljött volna , nem beszélhettem volna Adammel.
Egy hatalmas rózsa csokor fogadott otthon.
-Hahó, édesem...hazaértem- mosolyogva kiáltottam fel - képzeld megettem egy hatalmas szelet tortát... - vigyorogva

Semmi válasz... lesiettem a garázsban, mostanában Tom ott ügyeskedik a baba bútor összerakásával, de senki...
Sóhajtva vettem észre,hogy a csokor mellett egy fehér papír pihen.

"Ne haragudj szerelmem, be kell mennem a stúdióba mivel gondok akadtak, főztem vacsit és meg is akartalak lepni, de bepótoljuk máskor. Késő este jövök,ne várj... imádlak titeket"

Ezek a kimaradások kezdtek sűrűbbek lenni, de soha nem kaptam még tőle ilyen levelet. Vigyorogva megszagolgattam a rózsákat és bementem a konyhába, felfalni az összes Kaulitz féle spagettit.

*

Bill kénytelen volt kikapcsolni a telefonját, mivel a tárgyalások közepette is legalább 10x csörgött...
- Bill-nyitott be az irodájába az asszisztense, Helena
-Éppen tárgyalok , mi olyan sürgős?
-Kint van egy őrült nő aki azonnal beszélni akar veled... azt mondta ha nem engeded be betör ide
-Hívd a biztonságaikat és tegyétek ki- vonta meg a vállát, tudta,hogy Edina az
-Dehogy tesznek ki... elnézést a zavarásért... - rontott be a terhes nő és ledobta a táskáját- mégis,hogy képzeled,hogy betörsz a házamba és a férjemmel beszélsz?
-Ohh már a férjed?
-Igen, 3 hét múlva hozzámegyek
-Hát sok sikert... remélem kapok majd meghívót...hogy nézne már ki ha azt a férfit, akivel olyan szívesen beszélgetsz bármikor nem hívod meg... furcsállná
-Majd véletlenül baleseted volt és nem tudtál ott lenni... utolsó szemét- suttogva
-Nos hol is tartottunk? Az ehavi magazint 10%al többen vették meg- folytatta Bill mintha mi sem történt volna

Edina megfogta a papírokat és szana szét dobálta.
-Visszatérhetnénk később  erre? - sóhajtva nézett a munka társaira akik néma csendben figyelték az eseményeket.
-Persze, majd ha alkalmas visszajövünk-siettek is ki
-10 euróba,hogy lefekszenek- Chad
-Nem lehet fogadni erre...mert én is erre tenném a voksom-nevetett fel a haverja


-Felforgatod az életem, nincs ehhez jogod- oktatta ki Edina
-Miért is vagy most itt? Nem mondtam el a pasidnak...
-Mert... azért mert- dadogott- nem volt ehhez jogod
-Neked sem ahhoz,hogy azt a képet elküld... miért küldted el? Most nem fog a pasid...bocsának, férjed bezavarni...mondhatod- dobta le a tollát az asztalra
-Nem fogok magyarászkodni-vette fel a táskáját- hagyj békén minket
-Nem foglak mert lehet az az én gyerekem...amint megszületik bemegyek és kérem a vizsgálatot, ha nem akarod mindent elmondok Liamnek és akkor egyedül maradsz, ugyanis ragaszkodni fogok a babámhoz
-Meglesz az a hülye vizsgálat, hagyj már ezzel is békén
-Nem hagylak! Vedd észre magad, felfogod mit csinálsz?- rázta meg picit a lány vállát

Edina hirtelen felindulásból megragadta Bill ingét és magához rántva vadul megcsókolta.
Bill hiába haragudott rá, nem tudott neki ellenállni és az asztalról mindent lesöpörve egymásnak estek.

*

A topánkám halk zaja zengett végig a frissen festett folyosón.
A portás azonnal felismert így mosolyogva beengedett. Amint a csendes terembe értem megcsapott Tom finom illata, ezt a parfümöt még én adtam neki karácsonyra.
Ledobtam magamról a kabátot és a lábbelit és bementem a stúdióba.
-Hello maci- halkan és a nyakába pusziltam
-Jézusom, a szív bajt hozod rám...mit keresel itt cica?- kelt fel és letette öléből a gitárt
-Gondoltam megleplek..olyan üres volt nélküled a ház, és hoztam vacsit is...mert láttam,hogy nem ettél még belőle-
-Mert sietnem kellett..és most is rengeteg dolgom van - sóhajtva - még csak a felénél járunk
-Megvárlak kint... - pusziltam meg a száját
-Menj haza, aludni... reggelre végzek csak
-Most hazaküldesz? -remegett a szám
-Szeretném ha itt maradnál, de nem lehet...csak útban lennél- ölelt magához
-És ha a szobádba mennék és ott aludnék?
-Olyan kupi van, hogy lépni sem tudsz- nevetve markolt a fenekembe
-Hát jó, akkor megyek is -hajtottam le a fejem és nyöszörögtem, remélve hogy ettől megenyhül
-Nem jön most be, de hidd el annyira kívánlak már... de sokan vannak itt- suttogva
-Küld haza őket... szeretkezzünk itt a stúdióban
-Tele van kamerával- nyelt egy nagyot
-Az a jó...majd kitöröljük

Láttam az arcán,hogy új dolgokat tud meg rólam... sose gondolta volna,hogy ennyire benne lennék mindenben. Bár eddig én sem, csak hát rá kell fogni a terhességre. Ilyenkor a nők sok mindent akarnak.
-Na mára végeztünk emberek, holnap 10kor találkozunk- kiabálta el magát Tom és végig a derekam simogatta

Néma csendben hallgattuk ahogy az utolsó ember is becsapja maga után az ajtót és máris egymást lökdösve eljutottunk a kanapéig amin szép sorban voltak a párnák...amíg oda nem értünk.

1 megjegyzés:

  1. ahw, de édesek Billék, remélem összejönnek újra :P *-* és Tomnál is az a jelenet :P nagyon tetszik *-* ügyes vagy siess a folytatással :P

    VálaszTörlés