Love Monster 2 évad. - 16.rész

Edina mosolyogva ült az íróasztal szélén és az ingét gombolta be.
-Gondolom neked ez nem sokat jelentett- állt meg Bill Edina lába között
-Dehogynem, ugyan az van megint mint pár hónapja
-Nem, nem ugyan az...mivel terhes vagy
-Örülnél ha a te babád lenne?
-Ne kérdezz ilyen nehezet tőlem-rázta meg a fejét és felhúzta a nadrágját
-Erre csak 2 választ mondhatsz... igen vagy nem?
-Talán
-Igen vagy nem?
-Elhagylak de lehet ,hogy visszajövök...lehet nem... örülsz vagy nem?- vágott vissza Bill
-Ez nem olyan-forgatta meg a szemét
-Ha az én gyerekem akkor miben változik a véleményed?- emelte fel a lány gyűrűsujját és az arcába nyomta a jegygyűrűt

Erre már nem kapott választ...  számított rá, mégis rosszul esett neki.
-Na látod? És te örülnél neki ha én lennék az apja?
-Nekem mind1- vonta meg a vállát
-Dehogy mindegy... ne játszd itt a szívtelen libát
-Jó...persze,hogy örülnék...biztos háttere lennél-
-De...?
-De Liam elhagyna
-És neked nem lennék elég jó?- sóhajtva ült a székébe
-Túl tökéletes vagy...nekem a gyári hibás férfiak kellenek
-Több hiba van bennem mint gondolnád
-Na és mi? - ült vele szembe az asztalra és a vékony lábra tette harisnyával fedett lábait
-Ragaszkodok az elveimhez, túlságosan szeretlek és nehéz elfogadni ,hogy nem velem vagy - nézett mélyen a szemébe
-Ez édes- mosolyogva támaszkodott hátra kezeivel
-Most mi lesz? Ismét szeretők leszünk?
-Én szeretném- mosolyogva
-Felborítod az elveimet... nekem a legfontosabb a hűség
-Nem te csalod meg a párod...
-Arra nem is gondoltál,hogy ez a férfi szerelmes beléd? Nem csak az ő szívét töröd össze...okoska
-Folyton ezen agyalok... de ne nehezítsd meg a dolgom... szeretlek- mászott le és Bill puha bőréhez bújt

*

Mióta volt ez a kis kalandunk Tom munkahelyén, minden olyan jónak látszik... Tom végre nem az a fintori csávó lett aki eddig mellettem volt
-Tom, megmondtam már neked,hogy ne pisilj mikor én tusolok- szóltam ki neki nevetve
-Jó, de mit tegyek ha most kell?
-Tartsd vissza-
-De nem tudom, nagyon kell már- kisfiúsan és lehúzta a wc-t...amitől nekem egy ideig hidegebb lett a víz
-Héé, legközelebb zárom az ajtót
-Dehogy zárod, folyton várod,hogy jöjjek be melléd- vetkőzött le és beszállt mellém a szűk kabinba
-Persze,hogy várom... el sem hiszed mennyire vártam már erre- bújtam forró mellkasához

Úgy csókolóztunk mint a tinik az első hónapban...bár úgy is éreztem magam.
-Szeretlek , te kis bolond- suttogta a számba és a hátam simogatta
-Én is szeretlek, még bolondabb- vigyorogva és apró puszikat adtam a szájára
-Azért ne reménykedj,hogy sokáig ez a nyálgép leszek- nevetve csapott a fenekemre
-Nem is akarom, a vad és rossz Tomot szeretem -
-Tényleg? És még milyen Tomot szeretsz?- bújt a nyakamba és lágyan harapdálta
-A meztelen Tomot iszonyatosan szeretem
-Én is szeretem magam - nevetve
-Az egós Tomot is szeretem, mert olyan kis puhány-fogtam hátra a kezét,hogy ne csapjon megint fenéken
-Hogy mondod? Mit is mondtál? Hogy egy isten vagyok? Tudom- húzta fel a szemöldökét
-Hogy egy vézna kis puhány kisfiú vagy-emeltem fel a hangom vigyorogva
-Nem hallom mit mondasz, dekár- harapott bele az államba ő is nevetve

Belemerültünk a csók csatába. Szenvedélyesbe, Lágyba, Vadba és Lassú apró puszisba.
Nem csak a közeledő karácsony miatt érzem,hogy Tom törődőbb lett,hanem talán rájött,hogy apa lesz hamarosan és én leszek a kis csomag anyukája. Ezért is kell rám annyira vigyázni. Éppen ezért próbálja helyettesíteni a barátaimat, családomat és mindenkit, és ez nagyon jól esik tőle.

5 megjegyzés:

  1. Szóval, akkor előbb kezdeném azzal, hogy iszonyat jó rész lett, de ezt már tőled megszoktam. Még nem mondtam, de már biztos hallottad mástól is, hogy iszonyat tehetséges író vagy és te vagy az egyik példaképem az írásban. Sokszor amikor én írom a kis részeimet felteszem magamba a kérdést " Na, Dorothy itt mit csinálna?" Nem kamu, tök komoylan mondom! :D Mondjuk én nagyon örülnék, ha minden nap lenne rész és szívhatnám magamba a csodás részeidet. :D Akkor a részről: Edina egyre unszimpatikusabb! Régebben ő volt a kedvenc szereplőm, mert boldoggá tette Billt, most meg komolyan Ő okozza a legtöbb fájdalmat neki! Ezért utálom a kis ribit. :''D De Tomék isteniek. :D Annyira édesek és annyira örülök, hogy újból ilyen jóba vannak. És ez a zuhanyzós jelenet... Végig vigyorogtam az egészet. :D Mondjuk én is imádnám, ha beállna mellém egy meztelen Tom Kaulitz a zuhanyzóba. :DDD Szóval zárásképpen még annyit: k*rva jó lett és minél hamarabb folytatást!!!! :D puszika

    VálaszTörlés
  2. Hello!:)

    Jó lett, siess a folytatással!:) Tschüs.:)

    VálaszTörlés
  3. Mikor lesz új rész???? :D :D :D már alig várom, egy éjszaka alatt olvastam el az összeset XDXD

    VálaszTörlés
  4. Hope89: Nagyon édes vagy, nagyon jól esnek amiket mondasz és nem is mertem gondolni,hogy valakinek is tetszik ennyire a storym :D <3
    Mukrisz: Jelenleg csak a háromnegyede van meg a 17. résznek és ígérem,hogy holnap megpróbálom megírni a maradék részt :D

    VálaszTörlés