I will never let you down - 1.rész - Las Vegas 10 mile

Elégedetten simítottam végig vékony selyem ruhámon a Elevate Lounge  női mosdójába. Nem először fordultam meg Los Angeles leghíresebb nightclubbjában. Mindig élvezet idejönni, annyi helyes szingli pasi mászkál itt éjszakánként. Végigsimítottam a szemem alatti táskán ,hogy leszedjem az elkenődött szemceruzám és mosolyogva visszamentem a tömegbe.
Neonzöld fények cikáztak és egy híres DJ zenélt az emelt pulton. Nem igazán vagyok képben az ilyen zenék terén, de pár órára belefér.
A tánctér tele volt , így leültem a puha bőrfotelbe és intettem a pincérnek.
-Egy Chocolate Martinit, legyen szíves- mosolyogva néztem ahogy felírja a kis cetlire majd intve elmegy
Pocsék felhozatal...mindenkinek van barátnője...mindenki egymás száját falja.
Unottan nyomkodtam BlackBerrym mikor egy 20as éveiben járó kisfiú eltakarta előlem a fényt.
-Szabad ez a hely?- mosolygott rám csábosan és kivillantotta csillogó fehér fogait
-Bocsánat,foglalt vagyok- tudtam le ennyivel
-Én gyerekekkel nem foglalkozom- gondoltam magamba és tovább piszkáltam az apró gombokat
-Én is, nyugi- ült le velem szembe

Jobban szemügyre tudtam venni. Körülbelül kétszer nagyobb ruhát hordott gebe testére, de egész jól nézett ki.
Fonott haja kockás ingén pihent...még mindig macsó tekintettel figyelt engem
-Hogy hívnak?- szólalt meg pár perc múlva
-Abigail... na és téged?- tettem vissza a telefonom

Már nyílt a szája mikor a háta mögött egy fekete dzsekis fickó jelent meg és a vállára csapta izmos kezét
Az ismeretlen barátom felnézett és nyelt egy nagyot.
-Elhoztad?-kérdezte mély hangon a dzsekis fickó
-Ühüm... a kabát zsebemben van.. ami kint van... érte megyünk a kedvesemmel- kelt fel és megragadta a kezem
-Hé, hova viszel?- kérdeztem meg ijedten és próbáltam szabadulni
-Nyugi, így teljesen lebuktatsz minket... szép nyugodtan menjünk kifelé és utána szaladjunk

Az egészet viccnek gondoltam, hiszen még nem is ismerem a pasit... bárhova vihet
-Nem! Most akarom hallani... mi folyik itt?
-Röviden, ezek a pasik 100 000 dollárt követelnek tőlem ma estig... és ha nem adom oda akkor megölnek
-Hát akkor add nekik oda
-Csakhogy nincs annyi pénzem...bocsi
-És erre nem gondoltál volna azelőtt ,hogy bajba kerülsz?
-Tök mind1 már nem?- vett elő egy kis vasrudat és egy fekete autó ajtaját kezdte felfeszíteni
-Mit csinálsz? - idegesen néztem körbe
-Alszom... nem látod?- förmedt rám
-Nem lophatod el ezt az autót
-Szállj be- nyitotta ki a hátsó ajtót
-Dehogy ülök, én hazamegyek és elfelejtem ezt az egészet...különben is, nem is ismerjük egymást
-Aztán megtalálnak téged és megölnek mert azt hiszik,hogy velem vagy, szállj be a kocsiba vagy megkötözlek és beteszlek én-nézett a szemembe határozottan Tom


Levettem a magassarkú cipőm és a kocsiba dobtam, aztán mikor már megnyugodott,hogy beszállok, felkaptam a táskám és futásnak eredtem. Megforgatta a szemét és beszállt a kocsiba. 2 perc alatt elindította az autót és utánam jött... éppen egy drótkeritésen akartam átmászni mikor odaért
-Ott zsákutca van... - tekerte le az ablakot és halkan dobolt a kormányon

Felé néztem és sóhajtva lemásztam , a selyem ruhám egy kis helyen elszakadt és azonnal foszlott is tovább
-Remek, ez a napom is egy szar... vigyél el egy hotelbe és hagyjál ott- ültem be az anyós ülésre és bekötöttem magam
-Tudok egy jobb helyet,ott biztos nem találnak ránk
-Miért rángattál ebbe bele?- csaptam meg  táskámmal a mellkasát
-Mert jó nő vagy- nézett rám csábos  mosollyal és elindult az országút felé

Már kelt fel a nap mikor az autó elhaladt a "Las Vegas 10 mile" tábla mellett... Megkönnyebbültem,hogy egy elég nyüzsgő városba érünk ahol talán felhívhatom a családom és szerezhetek magamnak pár tiszta ruhát. De mikor az idegen sofőr elhaladt a lehajtónál pánikolva ránéztem

-Itt kellett volna tökfej, továbbmentél... most már csak a következő lehajtónál fordulhatsz vissza...
-Nem is akartam lehajtani, majd egy zsarukkal teli városba megyek bujkálni
-De nekem nem kell bujkálnom...sötét volt és nem láttak engem, rakj már ki a francba- emeltem fel a hangom

Idegesen a zsebébe nyúlt és az arcomhoz nyomott egy pisztolyt

3 megjegyzés:

  1. úristen *-* tudtam h nagyon jól írsz de ez ez...ez...ez csodás :O:O *-* izgalmas és nagyon érdekel ebből mit hozol ki :O siess a folytatással nagyon :P

    VálaszTörlés
  2. Hello!:)

    Jó rész lett, izgalmasnak ígérkezik ez a storyd is.:) Siess a kövivel! Tschüs.:)

    VálaszTörlés
  3. Siess a kövivel :D imádom :D

    VálaszTörlés