I will never let you down - 6.rész - WCn lehúzott 1000 dollár (+16)














Már az idejét sem tudom megmondani mikor voltam utoljára férfival. Pár éve volt egy fájó szakításom és akkor megfogadtam,hogy csak komoly és megbízható kapcsoltban leszek hajlandó odaadni magam...ennek ellenére egy olyan pasival csókolózom akit 2 napja sem ismerek...ennyit a fogadalmaimról.De hát mit tegyen az ember ha egyszer ennyire jól esik neki? Tom teljesen profin csókolt...és ha már ettől teljesen kész vagyok mi lesz ha esetleg egymásnak esünk pár hónap múlva a szex hiányunk miatt?
-Most abba kéne hagynunk Tom, nem szabad...neked barátnőd van
-Tilos a szex meg minden?- hagyta abba és piros ajkait nyalogatta
-Tilos
-Akkor még jobban kell, imádom a tiltott dolgokat- vigyorgott kajánul és a nyakamba hajolva lágyan végignyalt rajta
Átöleltem a hátát és lágyan cirógattam. Mikor hozzám simult éreztem éledező férfiasságát még ennyi ruha között is és vigyorogva a fenekére csaptam
-Fáradt vagyok és aludni akarok, te meg csinálj amit akarsz- fordultam nagy nehezen a hasamra és bebújtam a takaró alá.
Másodpercekbe sem telt mire éreztem,hogy a takaróm lassan felemelkedik és a hideg ujjai a fenekemet simogatják
Nem válaszoltam mert érdekelt meddig merészkedik... nem csalódtam benne, rettentő bátor volt. Mire odanyúltam,hogy elkapjam a kezét már a fehérneműm alatt volt és erősen a fenekembe markolt.
-Fejezd be Tom...ne akard a rövidebbet húzni- suttogtam és újra behunytam a szemem

Tom valószínüleg ezt kihívásnak vette, mert már nyúlt is előre és nem éppen udvariasan végigsimított rajtam. Megremegtem és összerándult a fájó lábam.
-Auu... Tom komolyan mondom hagyd abba, fáj tőle a lábam
-De azért ott elindult valami nem?- kisfiúsan vigyorgott és kihúzva kezét elfeküdt mellettem
-Nem- vágtam rá pirulva
-Mivan? Ilyen még sosem történt velem, én...én azt hittem,hogy annyira jó tudok lenni,hogy egy ilyen elindítson valamit egy nőben...de...de- kezdett magyarázásba és ahhoz,hogy abbahagyja muszáj volt a szavába vágnom
-Felizgultam és tetszett, de fáj a lábam, fogd be és aludj te nagyra nőtt kisfiú- pusziltam meg a fülét

Elégedetten takarta be magát és végre valahára elaludt.

Napok majd hetek teltek el. Már azt sem tudtam milyen nap van és hanyadika...csak próbáltam elfoglalni magam mindenfélével... mostam, takarítottam, könyvet olvastam és Tommal beszélgettem. Persze mindketten tudtuk,hogy ez nem tarthat örökké...
Egyik délután a kertben ültem és a kezembe akadt a telefonom. Kíváncsiságból bekapcsoltam és csalódottan vettem észre,hogy senki sem keresett, egy sms-t sem kaptam még Alexistől sem.Tom is látta rajtam a csalódottságot vagyok ezért kivette a kezemből a telefont, a zsebébe tette és a tenyerem cirógatta.
-Igazad volt, talán nincsenek is barátaim...és ennek így kellett lennie- sóhajtva néztem rá
-Ne szomorkodj miattuk- mosolyogva nézett rám és beleszívott a cigijébe
-Kérdezhetek valamit? De kérlek legyél őszinte... te félsz? Félsz,hogy megtalálnak minket és bántanak vagy valami ?

Egy utolsót szívott a cigibe és elnyomta, közben hosszasan kifújta.
-Persze,hogy félek, de ha itt vagy velem akkor nem nagyon érdekel
-Féltél,hogy elszököm vagy valami?- nevetve néztem rá
-Eléggé... vagyis nem féltem csak nem akartam... ennyi az egész
-Szóval rossz lenne neked ha elmennék... ezzel azt hiszem tudlak majd fenyegetni- nevetve bújtam hozzá

Védelmezően ölelt és a hajamba túrt. Jól esett az ölelése, de egyre jobban kezdtem azt érezni,hogy kötődőm hozzá, és ezt az egyet nem akartam.

Tom minden napját a gitár boltban töltötte, de ha volt alkalma hazahozta az elromlott gitárokat és itt szerelte,hogy ne legyen annyit egyedül

-Kiolvastam ezt a könyvet is... hozol haza újakat?
-A gatyámat ráfizetem....ezt nem hiszem már el- idegesen nyúlt a zsebébe és elővett onnan egy csavarhúzót
-Nem tudok mást csinálni Tom... el kell magam foglalni
-Mondjuk takarítsd ki a pincét... - kiabálta oda bunkón és tovább szerelte az elektronikus zongorát
-Tudod,hogy félek a pincéktől...nem egyszer mondtam már
-És szerinted figyelek? Igazán felnőhetnél már...nem fog megenni ott a mumus- nevetett

Ez a nevetés más volt mint a többi.... engem nevetett ki, és ez jobban fájt mintha még egy rossz szót mondott volna helyette.
Sértődötten fordítottam neki hátat és kimentem a ház elé. Tegnap éjjel kiloptam pár szál cigit a kabát zsebéből és akkor rábukkantam egy csomag cocainra.
Féltem ugyan attól,hogy ha megtudja,hogy én tüntettem el esetleg bántani fog, de nem érdekelt... lehúztam a wc-n.

Leültem a rozsdás hinta ágyba és rágyújtottam. Nagyon ritkán szívok el egy egész szálat. Én tényleg csak akkor kezdtem neki mikor okom  volt rá és ideges voltam... divatból sosem.

Az érzésem ismét nem hagyott cserben. Már a felénél jártam mikor kivágódott az ajtó és Tom vörösen izzó fejével találtam szemben magam.
-Hol van?- üvöltött rám és nem is érdekelte,hogy az ő drágán vett cigiét szívom
-Mi?-kérdeztem rá nyugodtan és elnyomtam a csikket
-Tudod nagyon jól miről beszélek... a fiókodban megtaláltam az üres zacskót... hova tüntetted?
-Mit számít már? Nincs meg és kész- vontam meg a vállam

Egy szem pillantás alatt bent voltunk a házban és ő erősen szorította a karom
-Most azonnal mondd meg hova tetted vagy esküszöm ,hogy olyat teszek amit később megbánok
-Tedd csak meg, nem érdekel... nem fogom hagyni ,hogy tönkre tedd az életed...végre megkeresnél egy kis pénzt de te elszórod ezekre a szarokra
-El akartam adni te kis lotyó... 1000 dollárt dobtál ki - üvöltött annyira,hogy még a nyálai is szerte szét szóródtak
-Ne ilyennel keresd meg a pénzed... megint bajba kerülsz
-Ne szólj bele a dolgaimba, csak egy kis púp vagy a hátamon... folyton könyveket kell neked vennem, kaját és ruhákat... egyedül minden sokkal könnyebb lenne...

Elhúzódtam tőle és a vörös karomat masszíroztam...hátha kevésbé lesz fájó a szorítása után. Másnapra be is lilult... de ezt pulóverekkel letakartam.
Tom azt sem tudta,hogy a napi vitákban szerzett feszültségeket éjjel sírom ki, a párnámat az arcomba szorítva, tompítva ezzel a levegő kihagyásaimat és a szipogásokat.

Ezután a vita után napokig nem beszéltünk, Tomtól nem kértem könyveket, nem kértem tiszta ruhát és ételt sem.
Esős idő volt kint és a szél is rendesen verdeste az esőcseppeket az ablakomhoz. Az ajtóm mindig nyikorgott , pont mint most...de észre se vettem annyira belemerültem az írásba. Egy szakadt kis feclire írtam apró betűkkel.  Tom egy fehér kis ingben volt és egy sötét farmerben...ismét elképesztően jól nézett ki.3 napos Borostája éppen látható volt és ezt állt neki a legjobban. Egy tálca volt a kezében rajta gőzölgő spagettivel és teával. Az ágyam végébe lépett és letette rá
-Ezt meg kell enned mind, oké?- egyenesedett fel
-Nem vagyok éhes, megeheted- hadartam el és le se vettem a szemem a papírról
-Nem is ettél már napok óta
-Az a célom,hogy éhen haljak és neked minden sokkal könnyebb legyen- grimaszoltam gúnyosan mosolyogva

Megforgatta a szemeit és mellém lépkedett .
-Ne beszélj butaságokat baba- simogatta meg lágyan az arcom
Idegesen ellöktem magamtól és felpattantam, az ölemből minden leesett a földre, de nem érdekelt
-Hagyd ezt abba Tom! Ne játsszuk ezt a játékot tovább... egyik nap úgy beszélsz velem mint egy utolsó olcsó kurvával, ma meg itt simogatsz és becézel... hagyd abba most azonnal! Nem szórakozásból vagyok itt csezdmeg, hanem mert muszáj veled együtt élnem. Szerinted nekem nem lenne jobb nélküled? Életem legnagyobb hibája volt elmenni abba a buliba és megengedni,hogy mellém ülj. Abba nem is gondoltál bele,hogy nekem ez az egész mennyire nehéz? Rajtam vezeted le a feszültségeket minden egyes nap... én tehetek talán róla,hogy egy utolsó szerencsétlen vagy aki tönkre vágta az életét mikor a markában volt a siker és a boldogság? - minden egyes mondatnál a mutató ujjammal megböktem a mellkasát

Válaszul egy kisebb pofont kaptam tőle. Egy nő nem sokáig bírja az ilyesfajta megaláztatást...de én keménynek mutatkoztam miközben alatta egy iszonyat gyenge és érzékeny külső rejtőzött amit eddig sikerült előle elrejteni
Én válaszul a spagettit nyomtam a fejére. Itt nála betelt a pohár és a falhoz vágta a porcelán tányért ami azonnal darabokra tört . A fehér fal néhány helyen szósz foltos lett ,de ez kit sem érdekelt. Tekintetem megtörhetetlen volt és még a hangjától sem pislogtam. Fújtatott egy ideig majd sarkon fordult és kiviharzott a szobából. Ismét pár napos beszéd szünet vette kezdetét.

7.rész - Forró érintések (+18)

1 megjegyzés:

  1. úristen de jóóó :O *-* Tom milyen szexi lehet mikor ideges :P bár bántani azért nem kellene de nagyon élvezetes :P és nagyon várom a következő részt :P *-*

    VálaszTörlés