I will never let you down -7.rész - Forró érintések (+18)

 Tom ismét minden nap dolgozott, már hétvégén is... és amikor este hazajött kikerülve engem ment tusolni, aztán csinált magának vacsorát és egyedül megette az asztalnál.
A testem minden nap egyre sebesebb és lila foltosabb lett, egy kis pofontól, egy szekrényhez lökéstől meg ilyen apróbb dolgoktól. Erős fájdalmaim voltak de erről Tomnak nem szóltam. Így is a bögyében voltam már.
Kint már javában havazott, az kellett volna még,hogy kizárjon és megfagyjak.
-Ma kitakarítottam a pincét, ahogy kérted- mentem be hozzá a konyhába és törölgetni kezdtem a tányérokat
-Remek-vonta meg a vállát és letette az evőeszközt
-Most nem fogsz hozzám szólni soha többé? - támaszkodtam a hátammal a pultnak de rájöttem,hogy a 2 napja történt vita után bevertem a hátam és azóta fáj a hátam.Felszisszentem és eltávolodtam a pulttól.
-Jobb ez így, elviseljük egymást és kész... pár hónap és meglesz a pénz... bár már meglenne ha nem szórtad volna el a szert... de mindegy már
-Ha én is kereshetnék munkát
-Miért, alkalmas vagy bármire is?

Nálam pedig itt telt be a pohár. Erősen fejen vágtam amire felpattant és a szék amin pár másodperccel ezelőtt még nyugodtan pihent most a konyha másik felében feküdt a földön. Erősen megszorította a karom amitől felsikítottam és egy erőset vertem a mellkasába.
Meglepődött és a karom után kapott. Felhúzta a bő pulóvert és meglátta,hogy a csuklóm csupa lila és zöld foltos.
Nem értettem miért lepődött meg mikor ő tette ezt velem. De láttam a szemében a megbánást.
-Miért nem borogatod be?-nézett rám és a hangja máris finomabb és kedvesebb volt
-Tök mindegy...elmegyek ledőlni, aztán holnap tovább folytatom a takarítást a pincében,  ott jól tudnál hangszereket javítani, nagy a hely- húztam vissza a pulcsim és elmentem mellette

A szemeim már csukódtak le mikor hallottam,hogy nyikorog az ajtóm és a sötétben lassan egy világos csík jelenik meg. Kint égett a villany.
Azonnal megéreztem Tom finom illatát. Felültem és pislogtam a világostól. Csak a körvonala rajzolódott ki. Mikor az ágy mellé lépett láttam,hogy csak egy szűk boxer van rajta. Nyeltem egy nagyot és arrébb húzódtam,hogy le tudjon mellém feküdni.
Az ajtót nyitva hagyta és a lámpa is égett kint. De így legalább láttuk egymást a félhomályba.
-Égve hagytad a villanyt, lekapcsolom- másztam ki a takaróm alól
-Ne, csak bejöttem megnézni,hogy vagy...de ha már így magad mellé hívtál itt maradok egy picit- simogatta a hátam és szorosan magához ölelt

Puha bőrétől még mindig elakad a lélegzetem és nem bírom ki,hogy ne szívjam magamba az illatát. Legszívesebben mikor elfelejtem már milyen finom illata van megszimatolnám,hogy soha többé ne felejtsem el azt. De a sok vita és idegeskedés miatt nem lehet.
Átöleltem a derekát és lassan végigpusziltam a mellkasán. Tetszett neki a helyzet mert elfeküdt mellettem és a takaróm alá bújt. Hideg ujjaival végigsimított a gerincemen egészen a fenekemig amin megpihent. Fölé támaszkodtam és a mellkasától a nyakáig minden egyes millimétert végig pusziltam,a mellbimbója körül elég sokáig elidőzve.

Mikor megremegett a teste tudtam,hogy bármelyik percben elvesztheti a fejét és vadul nekem esve magáévá tesz. De hősiesen tűrte a kínzásom, még mikor a kényes részénél is jártam.

-Nem kínoztál még eleget? - suttogva emelte fel a takarót ahonnan vigyorogva kidugtam a fejem és az arcához hajolva lágy puszit nyomtam a szájára
-Visszakapod amit te is tettél velem
-Kiengesztellek csak engedd- túrt a hajamba és feltámaszkodott izmos karjára
-Hagyom-csókoltam meg lágyan és megvártam míg ő nyom le az ágyra

Mutató ujjait a nadrágom szegélyébe csúsztatta és úgy húzta le lágyan a ruhadarabot.
Nem voltam félénk, nem érdekelt,hogy bugyiba lát, aztán később anélkül. Elégedett voltam a testemmel még ha az elmúlt 2 hónapban nem is sportoltam és egész nap csak feküdtem.

Csillogó szemekkel végignézett csupasz testemen és ujjaival nyakamtól, keblemen át egészen a belső combomig végigsimogatott.
Libabőrös lettem és a mellettem pihenő boxerét a képembe nyomtam, ezzel tompítva sikolyomat

Örökké valóságig tartott mire kiment a táskájáért amiben az óvszert tartotta. Bár elmondása szerint csak 15 másodperc volt. Vigyorogva rám ugrott és kezembe nyomta az óvszert.
Izzadt testünk összeolvadt és már számolni sem tudtuk hányadik menetet futjuk éppen. Az elmúlt pár hónap szex mentes időszakát biztosan bepótoltuk.
Ha Tom fáradtan borult rám, nagy lendülettel magam alá nyomtam és én vettem át az irányítást. Ha mindketten fáradtak voltunk picit megálltunk és csak pihentünk egymáshoz bújva.


2 napig minden tökéletesnek tűnt. Tommal átbeszélgettük az éjszakákat és sok mindent megtudtunk egymásról. Megtudtam,hogy gyermekkorukban Németországban éltek és így kiderült miért is van olyan furcsa akcentusa. Anyukája igen kedvesnek tűnt elmondás alapján, és a tesójára sem lehetne panasz.
-Tök hülye vagy,hogy egy ilyen jó család ellen fordultál... lehetett volna karriered és boldog életed
-Ne oktass ki te is kérlek. Na és neked milyen az életed?
-Unalmas... de kezd izgalmas lenni...biztos egy hős leszek ha túlélem ezt az elrablásos dolgot- viccelődtem- nem, komolyan... gyermekkorom óta imádok írni... minden gondolatomat leírom egy egy kis cetlire is akár és próbálok belőle mindenfélét összerakni.
-Izgalmasan hangzik, ebből a történetből is írsz egy storyt majd?
-Lehetséges, és mindenfélének lehordalak majd... talán 1 jó dolgot tudnék rólad mondani-
-Na kivele-simogatta a karom
-Jó vagy az ágyban, piszkosul- haraptam meg lágyan az alsó ajkát és meghúztam picit
-Tudom... na menj öltözni- csókolt meg vigyorogva és a fenekemre csapott
-Minek? Nem tetszik a látvány? - néztem végig a kinyújtott pulcsimon és a francia bugyimon
-Dehogy nem, csak elmegyünk a városba- csillogó szemekkel
-Megint itt hagysz egyedül?-szomorodtam el
-Veled megyek te buta nő személy- lökött le a kanapéról,hogy elinduljak - bízok már benned annyira,hogy kivigyelek... és biztos legyen benne ,hogy nem szöksz el
-Úr isten, úr isten, úriste...- ugráltam és a 3. úristenezért már nem hallotta,mert  becsaptam magam mögött az ajtót és valami tűrhető ruhát kerestem a nagy kupacban.

1 megjegyzés:

  1. úristen :O annyira vártam már h ez legyen *-* annyira jó lett *-* úristeeeeeeeeeen :O xD annyira várom a kövi részcsit, ügyi vagy :P

    VálaszTörlés