California Dream 7.rész

Már az időt sem tudtam pontosan , mennyi ideje is lehettünk fent. A betonfal tetején ültünk és valami gyorséttermi szendvicset ettünk vigyorogva
-Nem akarom,hogy vége legyen ennek az estének-néztem rá a odaadtam neki az uborkát , ő pedig a húst.
-Én se, de lassan vissza kell mennem
-Tudom, de holnap látlak?
-Persze, most te vigyél el engem valahová
-Mégis hova? Nem ismerem a várost

Megvonta a vállát vigyorogva és rám pillantott. Mindkettőnket hirtelen ért a vakufény.
Balra néztünk ahol egy lány állt telefonnal a kezében

-Audrina? - nézett Tom meglepetten

A lány beszállt az autójába és gázt adva elhajtott
-Ki volt?
-Audrina, Ria legjobb barátnője
-Most mi lesz Tom?
-Mi lenne, tudja Ria ,hogy ki vagy... és csak ettünk
-Biztos nem lesz ebből baj?
-Biztos, nyugi - hajolt oda és adott egy apró puszit az arcomra

A motor végigsuhant az országúton. A lámpák fényei csak úgy suhant el mellettünk. Szorosan öleltem Tom hasát és néha egy egy puszit adtam a fülére. Sokkal hamarabb a hotelhez értünk,mint szerettem volna
-Nem jössz fel?-másztam le
-Nem lehet, majd holnap jövök valamikor
-Este gyere, de még kicsit világosba
-Hozzak valamit?
-Szerintem tudod mire lesz szükség-vigyorogva takartam el a fejünket a sállal ,hogy senki se lássa és érzékien megcsókoltam
-Akkor szia- várta meg míg a hallba érkezem és elindult haza

Tara a lábán dobolta a ritmust , a refrént pedig halkan énekelni kezdte az anyósülésen. Bill mosolyogva figyelte őt , miközben lassan elindult a kocsival a zöld lámpánál.
-Éhes vagyok- nézett Billre
-Most már kibírod hazáig
-Hogy lehetsz ilyen szemét? - nézett rá durcásan
-Jóó, megállunk egy autóskiszolgálónál és veszek neked valamit
-Én is így gondoltam-vigyorogva csikizte meg Bill tokáját
-Drága vagy te nekem... az autómat is meg kellett szerelni
-Nem én kértem,hogy vigyél haza
-Akkor legalább gyere el velem egyszer valahova- nézett rá Bill mikor már várták a kaját
-Hova szeretnél vinni?
-A maldív szigetekre
-Pff...ne szórakozz már - nevette ki és karba tette a kezét
-Komolyan, el akarok veled menni oda
-Bill nem jól hazudsz
-Nem hazudok, eljössz vagy nem?
-Aha- nézett rá mosolyogva

Már a külvárosban voltak, de még az előkelő negyedben.
-Itt is vagyunk- csatolta ki magát Tara és Bill felé fordult-Akkor majd találkozunk
-Igen, majd hívlak , amúgy szép házban laksz-nézett ki
-Köszi, behívnálak de nagyon fáradt vagyok
-Persze, pihenj csak le- hajolt oda és egy nagyon lágy puszit adott a szája szélére
-Jó éjt, álmodj velem- mosolyogva szállt ki az autóból és megvárta míg Bill elhajt.

Sóhajtva felvette a táskáját és elindult a földes úton , egészen a kis lepukkant házáig.Ledobta a földre a táskáját és elindult a szobája felé
-Hol voltál? - állt elé az apja

A cigi és az alkohol szag keveredett az egész házban. A falak repedezettek voltak, a sok cigaretta füsttől pedig sárgák voltak a lámpák és az ablakok
-Dolgoztam
-Ilyen ruhába?
-Igen ilyenbe, arrébb állnál? Le szeretnék tusolni
-Hoztál haza pénzt?
-Nem

Kikapta lánya kezéből a táskát és kiszórt belőle mindent. 40 dollár esett ki belőle. Felvette és zsebre tette
-Az a pénz kell, a számlákra
-Eredj innen ha mondom- emelte fel a kezét

Tara már össze se rezzent ettől a viselkedéstől.
3 éve költöztek ide, Tara, Apja Rob és kisöccse Gary. Édesanyja még egész fiatalon halt meg autóbalesetben. Nélküle a család teljesen szétesett. Az apja inni kezdett és a drogokat sem utasította vissza. Tara lett a ház egyetlen nője, akinek kislányból hirtelen gondolkodó nővé kellett válnia. Főzni, mosni, takarítani. Robbal soha sem volt jó kapcsolatban. Nem egyszer megütötte vagy bezárta napokig a szobába,csak mert nem az volt amit ő szeretett volna.

Felkapta a táskáját és besietett a szobába, magára zárta az ajtót és ledőlt az ágyba. A telefonja után kapott és Bill számát kereste
-Háló? -vette fel álmosan
-Tara vagyok, remélem megismersz még- mosolyogva szólt bele
-Hát nézzük csak, ma egy Amyvel és egy Tarával randiztam, te vagy a szőke ugye? -nevetve
-Kac kac... bevallom neked, hiányzik a társaságod
-Nekem is a tiéd
-Mikor látlak legközelebb?
-Amikor csak szeretnél
-Akkor gyere most
-Most? 2 órája láttuk egymást-ült fel az ágyában Bill
-Most mondtad,hogy hiányzom
-Jó persze, akkor menjek érted?
-Mikor érsz ide?
-Fél óta
-Oké akkor ott várlak a ház előtt

Tara mosolyogva nyitotta ki az ajtót és beszállt Bill mellé
-Szia- hajolt oda és adott az arcára egy puszit
-Hova menjünk?-nézett rá Bill
-A parton van valami buli, ha gondolod benézhetnénk
-Benne vagyok, amúgy nagyon csinos vagy -nézett rá és elindult

Útközben Bill Tara combjára tette a kezét és lassan simogatni kezdte.
A lány rátette a kezét Billére , és mosolyogva nézett rá
-Abbahagyjam? -
-Ne, jól esik - hajtotta Bill vállára a fejét

Már 20 perce lehettek a parton , de ők még mindig az első ülésen csókolóztak összeölelkezve.
-Nem kéne menni? - szakadt el tőle Tara
-Menjünk- mosolyogva szállt ki és elindultak a zene irányába

Nem jutottak sokáig, az autó és a buli között félúton már a homokban fetrengve falták ismét egymás ajkait.
Bill vadul kezdte lehámozni Tara ruháit, amit a lány hagyott is neki.
Tara egy szál melltartóban feküdt a földön és vigyorogva nézte ahogy Bill szenvedi le magáról az inget
-Gyerünk már,érezni akarlak- húzta magára az addigra már meztelen Billt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése