California Dream 6.rész +16

Ha belépünk egy luxus hotelszobába, látunk a földön vendég papucsokat, lábtörlőt és a tiszta, fényezett parkettát. Ha valaki most belépne a bejárati ajtómon, nem látna mást, csak a vendég papucsok között egy ledobott férfi inget, a lábtörlőn egy csipkés melltartót és a szép fényezett parkettán a drágán vett koktélruhám, egy kicsit bő farmer alá préselve.

A fürdőkádban a habok lassan végigfolytak a kád szélén, egészen a csempézett padlóig. Tom ujja végigsimított a hasamon. Mikor az ujjaimhoz ért lassan összekulcsolta a kezünket és a nyakamba puszilt. Hátrahajtottam a fejem a mellkasára és az ujjait bámultam ami még mindig összekulcsolva a kezemmel a hasamon pihent

-Miért csináljuk ezt? Miért teszünk olyat ami bűn?- kérdeztem tőle halkan
-Ki tudja? Mert lehet ennek így kell történnie
-De nem fog örökre tartani. Te hazamész a barátnődhöz , én meg haza, egy másik kontinensre
-Tudom, de ezen most ne agyaljunk - vette a kezébe a mosószivacsot és lágyan végigsimított vele a melleimen

Július 18.-a Hétfő. 5. Napja voltam Amerikában. Tom az éjjel hazament és beadta,hogy még bement pár dolgot intézni a stúdióba, ha már arra járt. Gondolom mindenkit az érdekel,hogy lefeküdtünk e. Csalódást kell okozzak, nem feküdtünk le. Minden történt köztünk abban a pár órában, de egyikünk sem akart most szeretkezni. Meglepő Tom Kaulitztól, nem?

Mikor a hallból kiszaladtam , Tom egy fekete motor előtt támaszkodott.
Vigyorogva indultam el felé.
-Én erre nem ülök fel
-Dehogynem- állt mögém és kivette a kezemből a sálat, a szemem elé tette és erősen odakötötte
-Hé, ez nekem nagyon nem tetszik...életemben nem ültem még motoron és azt várod,hogy ne is lássak semmit?
-El szeretnélek vinni valahova, de nem akarom,hogy lásd
-Az összes csajod odavitted már mi?
-Csak egy párat...

Látatlanban a mellkasába próbáltam csapni, nem tudom hova sikeredett, de felnyögött
-Vicceltem, te leszel az első
-Ugye vigyázol rám?
-Persze, nem lesz semmi baj- ült fel a motorra és segített felszállni

Mielőtt elindult még hátrafordult és legyintett párat a kezével,hogy nem e látom...de tényleg nem láttam semmit.
A motor hangosan felbőgött. Erősen a pólójába kapaszkodtam és összeszorítottam a fogam.
Felemelő érzés volt. Szabadnak éreztem magam és minden olyan könnyednek tűnt. Nem rettegtem ,hogy egy kanyarban oldalra borulok. Tom pólója alá nyúltam és lágyan simogattam a kidolgozott felsőtestét
Mosolyogva oldalra fordult én pedig megpusziltam a fülét.
A nap sugarait lassan kevésbé kezdtem érezni a sál mögött is. Az idő pedig jóval hűvösebb volt,így tudtam,hogy lement már a nap.
Tom megállt a motorral és leszállt, segített leszállni és mikor a sálamhoz nyúltam elkapta onnan és összekulcsolta őket.
Elindultunk egyenesen de én azonnal megbotlottam egy lépcsőben
-Jah, lépcső- nevetve fogott meg mielőtt orra buktam volna
-Jé tényleg? Ha nem mondod észre se vettem volna- kapaszkodtam belé de én is nevettem
-Már csak pár méter és ott is vagyunk

Igaza volt, pár lépés és egy betonfal elé érkeztünk. Mögém lépett és lassan lehúzta a szememről a sálat. Egész Los Angeles a lábaim előtt hevert.

Ha az ember belepottyan a nagy városba hatalmasnak tűnik, vége láthatatlannak. De most valahogy a világ legkisebb városának láttam. Elejétől végéig mindent láttam, minden magas épületet, minden tavat és minden szórakozóhely fényt.
-Huh, mint egy álom- dőltem Tom mellkasának és így csodáltam a kivilágított világvárost
-Messze áll tőlem a romantika, de szerettem volna,ha ez a nyaralás emlékezetes maradna neked és soha nem felejtenéd el
-Ezt nem fogom, életem legszebb nyaralása- fordultam felé és egy lágy csókot nyomtam a szájára

Kár,hogy minden jó után jön egy kis rossz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése