California Dream 8.rész

Bill a kormányon ütötte a ritmust és a legújabb daluk szövegét dúdolta miközben Tarát várta a ház előtt. 10 perccel előbb végzett a bankba így hamarabb ideért. Kiszállt a kocsiból és rágyújtott a cigijére. A kerítésnek támaszkodott és lassan beleszívott az erős cigibe.

Egy középkorú férfi jött ki a villa kapuján. Bill elnyomta a cigit és megállította .

-Bocsánat, Tara kész van?
-Ki?
-Tara
-Nem ismerek semmilyen Tarát
-De itt lakik
-Szerintem összetéveszti a házat. Ismerek egy Tarát de ő az utca végén lakik a romos házban

Bill furcsállva nézte a férfit de már nem volt ideje tovább kérdezősködni mert az kocsiba szállt és elhajtott.
Bill felvont szemöldökkel állt a már ismeretlen ház előtt és az utca végi romos házat bámulta.Beszállt a kocsiba és lassan a ház elé állt. Most már a nyugodt ritmus helyett szinte csapkodta a kormányt. Tara sietősen lépkedett ki a bőrönddel a kezén , de mikor meglátta Bill Audiját megtorpant és farkasszemet nézett Billel. Bill megrázta a fejét és kinyitotta a csomagtartót. Tara bedobta a csomagokat és az anyósülésre ült. Szerette volna megcsókolni Billt, de ő szó nélkül elfordította a fejét.

-Korán jöttél- szólalt meg Tara de a hangjába lehetett hallani,hogy fél
-Milyen szép házad van-pillantott rá megvetően
-Kérlek ne kezd Bill, tudom hogy mi a véleményed
-Dehogy tudod... Nem is sejted mit gondolok
-Mert nem tudod mi a helyzet-csattant fel
-Őszintén? Roppantul érdekel mi a fasz van
-Most azért ítélsz el mert szar házam van? Bocs ,hogy nem vagyok rock sztár és nincs pénzem csilivili házra
-Nem ez a lényeg... azt hitted soha nem jövök rá, hogy nem ott élsz? Mit hittél , kinevetlek?
-Az a baj, hogy elöntötte az agyad a hírnév... Első perctől tudtam, hogy baj lesz ebből
-Akkor mit keresel itt?
-Bejöttél, nagyon is
-És már nem?
-Nem tudom... Ez az egész, mintha csak azért lennél velem mert azt hitted ,hogy jó kis házban élek,jó munkám van és jól keresek
-Akkor elmondanál nekem mindent?

Tara egy nagyot sóhajtott és nekikezdett. Elmesélte,h az anyja kiskorában meghalt, h az apja iszik és néha bántja is, hogy azért élnek itt mert a tesója kórházi számláját ki tudja fizetni ezért ide költöztek,h éjjel night klubban táncol és így több pénzt kap. Tara a végére sírva fakadt. Várta,h Bill tovább kérdezősködjön de helyette inkább egy puha kezet érzett a hátán.

-Jó, semmi baj-vigasztalta Bill
-Nincs jól, új életet akarok kezdeni minden szarság nélkül... Ne hívogassanak idegenek és ne fenyegessenek, minden rossz
-Akkor kezdj új életet
-Nem járnál így velem ugye?
-Nem lehetne... A média meg minden
-Kit érdekel? Nem azt kérdeztem nekik mi tetszene... hanem , hogy te mit akarsz
-Teljesen felforgatnák az élted
-Ennél nagyobb felfordulás? Ugyan kérlek-fintorgott-Szégyellnél igaz?
-Tara ezt nem értheted
-Miért talán nekem nincs agyam,hogy nem foghatom fel? Velem akarsz lenni mindennel együtt vagy sem?
-Így nem... -állt meg a kocsival és hátrahajtotta a fejét
-Rendben -szállt ki a kocsiból és bevágta az ajtót. Bill elfelejtette kinyitni a csomagtartót így Tara az üvegre csapott
-Ne csapkodj-szállt ki Bill
-Add ide a táskám-nézett rá szúrósan

Bill kidobta a lába elé és elindult, hogy visszaszálljon, de ekkor egy hangos kiabálást hallott a háta mögött. Tara apja állt a romos ház ajtajában. Erősen támaszkodott,hogy el ne essen annyira részeg volt

-Mit képzelsz,hova mész ?
-Csak beszélgettem vele-fordult felé
-Ide a lábát senki se tegye be, még pénzt se adtál
-Bill már megy is,várj egy kicsit
-2 perced van ... ha nem dugtad volna el a piám most mehetnél

Az egész utca hallotta ahogy ordibál de őt nem érdekelte. Becsapta maga mögött az ajtót amiből egy darab le is tört.Tara anélkül,hogy Bill szemébe nézett volna felkapta a táskáját és visszaindult a házba.

-Elmagyaráznád mi folyik itt?
-Menj el Bill, ez vagyok én... Kérlek
-Azt hiszem van jogom tudni
-Menj el Bill és hagyj békén-nézett a szemébe és besietett a házba

Tom oldalára fekve nézte Riát.Ennyi év után is tisztán emlékszik az első találkozásra. Egy közös barát szülinapján ismerkedtek meg. Rián egy egyszerű fehér ruha volt,egyszerű mégis mindenki őt bámulta.Pár randi után lefeküdtek és minden jónak tűnt... aztán jöttem én.

-Miért bámulsz?-nézett rá álmosan Ria
-Csak nézlek... gondolkoztam
-Emmán?

Tomot meglepte,hogy Ria ezt kérdezte... Biztos volt benne,hogy rájött

-Mi?
-Ugyan már, szerinted nem tudom? De már csak 3 napig leszel vele aztán elmegy innen én meg elfelejtem a félrelépésed
-Ria...
-Utállak most mert azt hiszed nem fáj, de itt vagy még szóval akarsz még engem, legalábbis éjjel bebizonyítottad
-Figyelj Ria...nekem ez
-Ne mondj semmit, nem érdekel.... Köztetek úgyse fog működni mert kontinens választ el titeket... Visszajönnél hozzám

Tom a kezét tördelve hívta a liftet. Beszállt és a falnak dőlt. Az ajtó elkezdett becsukódni de hamar megállt és a résen gyorsan beugrottam mellé és a nyakába ugrottam
-Sziaaa-puszilgattam az arcát-leugrottam neked kalácsért
-Szia-csapta be a 12es gombot és elindultunk
-Mi a baj?
-Nem itt akartam veled erről beszélni

Mindenhova nézett csak a szemembe nem.
-Miről? -hátráltam meg kicsit
-Nem ér rá fent?

Megráztam a fejem.

-Ria tudja... Mindent tud
-Elmondtad neki? Mit szólt? Szakítottatok?
-Nem én mondtam el neki,elfogadja, nem szakítottunk
-Mi? Mi az,hogy elfogadja?
-Azt mondta ,hogy már csak 3 napig vagy itt és ennyi
-Még 10 napig vagyok itt

-Tudom, de ez nem számít..aztán elmész
-Ha akarod maradok
-Elköszönni jöttem-nézett végre a szemembe

Pár néma másodperc után nevetni kezdtem és a mellkasába markoltam

-Na persze pfff, jó színész is vagy-mosolyogva
-Szerinted szórakozom? Emma komolyan mondom, ne keressük soha egymást

Már a 11. és a 12. emelet között voltunk. Ha kinyílik az ajtó ő lelép én meg nem tudom elmondani a véleményem így megnyomtam a stop gombot
-Miért? Eddig nem volt semmi bajod
-Döntést kellett hoznom
-Megfenyegetett? 
-Ugyan már... Engem nem lehet 
-Akkor?
-Rájött én meg nem akarom elveszíteni
Hülye duma volt

-Menj el- nyomkodtam dühösen a gombot, de nem akart elindulni

Millió dolgot a fejéhez akartam vágni...de egy se csúszott ki a számon. Csak be akartam sietni a szobába, ledőlni az ágyra és tonna számra enni a fagyit.
Nem szólt semmit, csak várta ,mikor indulunk tovább.
-Indulj már- döntöttem a fejem a falnak

Hallottam,hogy furcsán veszi a levegőt, mondani akar valamit
-Meg ne szólalj, csak ne mondj semmit- mondtam lassan, rá se nézve
-Nem akartam fájdalmat okozni, de mégis mit kellene tennem? -vonta meg a vállát

Ebben a mozdulatban követtem én is
-1 hét és amúgy is haza mentél volna... maradtam volna egyedül?
-Ez ilyen, nekem mindegy kivel járok csak legyen valaki alattam?- vontam fel a szemöldököm
-Nem fogok veled vitatkozni,csak jöttem elmondani - szállt ki a liftből amint az emeletre érkezett és bepattanva a másik liftbe el is sietett.

Az ikrek néma csendben ültek egymás mellett a kanapén. Szavak nélkül is tudták,hogy mindkettejüknek csaj problémája van. Bill rájött,hogy a lány akit kezdett megkedvelni végig hazudott neki, semmi sem volt igaz amit mondott. Tom pedig a bizonytalan én helyett, a biztos Riát választotta

-Soha többé nem beszélsz vele? - kérdezték egyszerre egymástól
-Nem tudom, olyan furcsa minden- Bill - és te?
-Soha... jobb ha nem keresem fel őt - húzta a száját
-Boldog vagy Riával?

Tom már nyitotta a száját,hogy igen persze boldog...de aztán rájött,hogy nem csak tesójának hazudna ezzel,hanem saját magának is
-Megszoktam már,hogy ő van mellettem, Emmával annyi mindent csináltunk ebben a pár napban , de el kell felejteni
-Tudod,hogy nagyon bírom Riát, de téged jobban szeretlek és nem akarom,hogy később megbánd amit tettél... gondold át, jó?
-Oké, de te most hova mész?
-Lepihenek , ha ébren vagyok csak agyalok
-Nagyon helyes csaj?-kérdezte vigyorogva Tom
-Tara? Eszméletlen- mosolygott ő is
-Akkor mire vársz? Kedveled, helyes is... egy hülye hazugság miatt ne cseszd el

Bill leparkolt Tara háza előtt és a kormányra dőlve nézett szét.
-Atya ég, ez szörnyű-sóhajtva szállt ki és elindult a nyikorgó, rozsdás kapu felé. Ugyan hatalmas kertje volt, de a gaz már Bill mellkasáig felért.
Mindent meg akart tudni, és boldogan is vágott neki a lépcsőnek. Lelkesedése a 3. lépcsőfokig tartott, mindaddig amíg Bill a földön nem landolt.
A hangos puffanásra kinyílt az ajtó és Tara állt ott meglepetten. Az arcára azonnal kiült a mosoly, és nagyon vissza kellett tartania a nevetést
-Te mi a francot művelsz itt Bill?- segített neki felállni
-Beszélnem kell veled, de azt hiszem sebes lett a lábam
-Ha apám meglát itt megöl
-Itthon van?
-Alszik

A földre nézett, levette a dzsekijét, leterítette a földre és ráült
-Akkor beszélhetünk-nézett fel a lányra
-Nincs miről beszélni, menj el...mielőtt még elkapsz valami fertőző betegséget- forgatta a szemét
-Ne legyél ilyen, beszélgetni szeretnék veled
-Akkor ne itt, menjünk fel a szobámba, ott majd leápolom a hülye sebed-hagyta ott a földön Billt és előre ment

A lakás is olyan volt mint a kert. Ápolatlan, szürke, a levegőben is már szinte megállt a por. Bill fintorogva átsietett a nappalin , ahol Tara apja aludt és beszaladt a szobájába. Kellemesen csalódott. A háztól és a környéktől függetlenül itt friss levegő volt. Ugyan régi bútorok de itt minden tiszta volt.
-Azta, mintha másik házban lennék
-Vagy most abbahagyod ezt az egész szarságot vagy elmész innen- esett neki idegesen- itt élek, ha nem tetszik valami húzz el
-Bocsánat, befejezem
-Na vedd le a nadrágod

Tara látta Bill arcán ,hogy nem érti miért is kéne levenni a nadrágot
-A seb miatt- sóhajtva - ülj az ágyra

Néma csendben rendbe tette Bill lábát.
-Mondj el mindent- húzta fel maga mellé a lányt
-13 éves voltam mikor anyukám meghalt. Vihar volt és elvesztette az irányítást. Ültem a kanapén és a tesómmal játszottam mikor apa elmondta mi történt. Kezdetben összetartóak voltunk. Segítettem apának mindenben. Aztán elkezdett elviselhetetlen lenni neki,hogy nincs itt anya és inni kezdett.

Bill látta a lányon,hogy nehéz neki erről beszélni, és nem sok embernek mesélte még el, így a kezét a lány combjára tette nyugtatásképp
-Ha nem szeretnél erről beszélni nem kell, sajnálom,hogy belerángattalak
-Nem rángattál bele, szeretném neked elmondani- nézett rá mosolyogva és folytatta. Mindent elmesélt, az elejétől a végéig. Bill gondoskodóan átölelte a lányt.
-És szeretnél ebből az életből kiszabadulni?
-Ha lehetne már megtettem volna, utálom ezt az egészet, mindent...legszívesebben elszöknék itthonról,nevet változtatnék és soha nem néznék vissza
-Hát akkor tedd azt, én segítek
-És mégis hogyan?
-Hát először elviszlek nevet válzotatni
-Annyira nevetségesen hangzik ez Bill- nevetett kínjában és a mellkasához bújt
-Hát kicsit-vonta meg a vállát- és milyen nevet szeretnél? Mi bajod a Tarával?
-Hogy anyukám is így hívták, szeretem őt nagyon, de mindig rá emlékeztet
-Értem

Bill és Tara pár nap múlva kisétáltak az épületből.
-Hello Ella- csókolta meg Bill a lányt nevetve

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése