California Dream 9.rész (+16)

3 nap maradt hátra a nyaralásomból. A város minden egyes nappal egyre gyönyörűbb volt. A naplemente sokkal erősebb fényeket hozott mint szülővárosomban. Negyed kettőkor a hotel telefonja keltett ki az ágyból. Jobbra fordultam és a fülemhez emeltem a kagylót
-Igen?
-Megérkezett a repülőjegye hölgyem
-Fel tudná hozni a reggeli...vagyis ebéddel? - néztem az órára két szemdörzsölés közben
-Azonnal viszem- tette le

Náluk az azonnal az tényleg azonnal volt. Éppen a köntösöm kötöttem össze mikor három apró kopogást hallottam az ajtón.
Aláírtam az átvételi papírt és már hajtottam is be a lábammal az ajtót
A repülőjegy mögött szorosan lapult egy kis cetli. Nem kellett , csak az első szót elolvasnom és máris tudtam,hogy Tom írt nekem. A repülőjegyet ledobtam a dohányzóasztalra és a konyhába mentem.
Próbáltam a kávé kitöltésére koncentrálni,de a szemem sarkából láttam a cetlit. Pasi létére egész kerek és szép betűkkel írt.

Eszem ágába se volt elmenni vele, nem csak ide...sehova.
-Kit akarok én átverni? Istenem de utállak- dobtam ki a kezemből a kis cetlit és elmentem készülődni.

Pár napja kinéztem magamnak egy kis vásárt pár utcával arrébb. Felvettem egy egyszerű felsőt , rövid nadrágot és tangapapucsot. Összefogtam kontyba a hajam és egy kis sminket tettem magamra.

Hozzá kellett szoknom,hogy itt a kis vásár azt jelenti,minimum 100 ezer ember van körülötted. Jó hangulat volt és az emberek kedvesek voltak. Vettem vattacukrot és 2 csomag M&M's cukorkát és elindultam a szembe lévő kirakatok felé. Nagy hiba volt.

Tom az ágyra dobta a telefonját és tovább kutatott a szekrényben. Ma kiöltözős este van amit utál, de ha muszáj akkor ő sem lehet kivétel. A széken csücsült Andreas szülinapi ajándéka ami 1 gravíroztatott cigaretta tartó volt, tele töltve a legmárkásabb cigivel, hozzá csatolva pedig 2 hónapra
szóló gitár tanfolyamot. Egész kiskoruk óta ismerik egymást, még az iskolában ismerkedtek meg mikor mindenki az ellenségük volt, Andreas volt az egyetlen aki megvédte őket. Mindig is szeretett volna a legjobb barátja gitározni, de neki ilyenre sosem futotta. Legalábbis amit Tom vett neki arra biztos nem.
Hangos nevetést hallott a földszintről, otthoni mackónadrágban és egy bő pólóban lesietett. Bill és Ella volt a bejárati ajtó előtt és hevesen csókolóztak
-Ne zavartassátok magatokat, itt se vagyok-lépkedett oda hozzájuk
-Ella, ő az ikertesóm Tom, Tom ő Ella, a barátnőm - szakadt el tőle és mosolyogva nézett rájuk
-Hello Ella, sokat hallottam már rólad- üdvözölte mosolyogva

Mindig is gondoskodó volt Billel szemben. Tudta milyen könnyen szerelembe esik, aztán ugyan olyan könnyen el is bukja, de olyan még nem igazán volt,hogy Bill felhoz valakit a saját házába, így biztos volt benne,hogy Billnek sokat jelent a lány
-Szia Tom, rólad is- adott neki két puszit
-Hova mész?-kérdezett rá Bill
-Sehova még, estére készülök
-Úristen basszus a buli, teljesen kiment a fejemből- csapott a fejére és azonnal a lány felé nézett- ma este van a legjobb barátunk 25. szülinapja, reméltem,hogy eljössz velem
-Bill, már 5 óra van
-Tudom, basszus bocsi már, teljesen kiesett az egész
-Nincs nekem olyan ruhám amibe mehetnék
-Ezen nem múlik, majd veszünk, de nem mehetek egyedül... hé Tom- nézett ismét rá szúrósan
-Emmát hívtam meg-válaszolt már most a fel sem tett kérdésre

Egy hatalmas szatyorral a kezemben léptem ki a bolt ajtaján. Most költöttem el a maradék napi költőpénzem de szerelem volt első látásra. A próbafülkében is tetszett a látvány, de a hotel hatalmas tükrében még büszkébb látványt nyújtott. A makacs énem azt ordibálta,ne menjek el Tommal, de egyszer van ilyen lehetőség, és szeretném ha tudná,hogy már semmi esélye.

Az anyaga lágy volt és élvezet volt benne bármit is csinálni, ha lehetne soha nem venném le. A tágas ajtón kilépve megcsapott a lágy szellő.Nem volt messze a hely, de 8 centis cipőben nem szerettem volna tömböket gyalogolni, így is késésben voltam.  A taxi megállt az épület előtt én meg fizettem neki. Az ablakból láttam,hogy Tom az ajtó mellett áll és erőseb beleszív a cigijébe. Nem azt mondom,hogy a legelegánsabb ruha volt rajta, de ez nem is esküvő. Egy fehér ing,egy kicsit szűkebb fekete nadrág és hozzá egy deszka cipő. Minden egyes mozzanata megbabonázott. Kiszálltam és elindultam felé.

Elnyomta a cigijét és mosolyogva végignézett rajtam.
-Csinos vagy- suttogta a fülembe egy lágy arcra puszi után
-Te is jól nézel ki, mehetünk?
-Miért jöttél el?
-Ha meglep akkor miért hívtál meg? Hol van a kis szépségkirálynő barátnőd?
-Európában van a héten
-Jah már értem
-Amúgy is téged hívtalak volna meg-kapta el a karom mielőtt megfordulhattam volna
-Nekem mindegy, nem kell egész nap rajtam lógnod csak vigyél be
-Kihasználsz?- nevetve jött utánam
-Pont jó kérdezi... nem kell fizetned ezért az egész szarságért szóval jöttem inni
-Azért ne vidd túlzásba, nem akarok beégni veled

Már egész szép számmal voltak bent. Elindultam a bár felé, de Tom megragadott és odahúzott a szülinaposhoz
-Ő Andy, a szülinapos, Andy ő Emma
-Hali, boldog szülinapot- intettem
-Köszönöm, Tom beszélhetnénk majd?
-Persze, te meg viselkedj jól
-Oké apu, lehet felszedek valami jó csávót

Erre csak megforgatta a szemét és elindult barátja után.
Teljesen hétköznapi szülinapozás volt, volt torta, ajándékozás, alkohol és zene. Számolni se tudtam hányadik koktélomat iszom, de a kedvem kezdett jó lenni. Egy középkorú férfi ült velem szembe és engem nézett. Az elején nem törődtem vele, de aztán kezdett idegesíteni így odamentem és leestem mellé a székre
-Miért bámulsz?
-Csak feltűnően sokat iszol
-Lehet nem tudok róla, de talán az apám vagy?
-Nem, eszem ágában sincs kioktatni , csak még kislány vagy
-Na kezdődik, iszom egy hülye kis pasi miatt akinek van barátnője, mégis engem hívott el ide de közben kidobott miatta...szerelmes vagyok belé, de ő csak kigasznál -meséltem el neki unottan
-Hívok neked egy taxit-
-Én beszélek...- szóltam rá és folytattam - szeretem őt, nagyon... hülyén hangzik mert egy hete ismerem, de vele akarok lenni... vele akarom leélni az életem, szánalmas mi?
-18 éve megismerkedtem a feleségemmel , ugyan ez volt...egy pillanat az egész, de most hívok egy taxit, menj haza pihenni-vette ki a kezemből a félig teli poharat

Megráztam a fejem és elfeküdtem a székeken. Becsuktam a szemem és mély levegőt vettem,hogy ne legyek rosszul. Az erős fényeket még így is éreztem, aztán mindegyik egy pillanat alatt eltűnt. Kinyitottam a szemem és Tom köralakját láttam magam előtt. Megfogta a vállam és felültetett.
-Tom, ismered őt?
-Igen, velem jött... Emma
-Igen tudom, már beszélgettem vele
-Ti ismeritek egymást? -kérdeztem Tom vállára borulva
-Ő a nevelő apám

Kínos csend állt be köztünk. Aztán hangosan nevetni kezdtem, Tomba kapaszkodva.
-Beszarás, hát én lépek - keltem fel
-Nem mész így sehova, hazaviszlek
-Szia Tom nevelő apja- hajoltam oda és egy nagyot cuppantottam az arcára
Mosolyogva nézett ahogy Tomba kapaszkodva kimegyünk az épületből.

A hajamat hátul tartva várta míg kijön minden belőlem. Felegyenesedtem és levegő után kapkodtam
-Jobban vagy? -guggolt mellém és adott egy kis vizet
-Undorító, büdös... haza akarok menni
-Haza viszlek, gyere- segített felülni a motorra. A kezeimet erősen a dereka köré fonta-kapaszkodj, ha le mersz esni nagyon mérges leszek

Nem válaszoltam csak a nyakába nyomtam a fejem és bólintottam egyet
A szél egy kicsit felébresztett és kijózanított. Erősen kapaszkodtam Tom derekába és néztem,ahogy koncentrál a vezetésre. Erős ujjai a kormányon pihentek , gesztenyebarna szeme az utat figyelte, fekete rasztái a fején összekötve. Előrehajoltam és egy lágy puszit adtam az arcára. Nem reagált különösebben, csak egy kis mosoly ült ki az arcára. Vékony inge alá nyúltam és izmos felsőtestét simogattam hideg ujjvégeimmel.

Vigyorogva álltam meg a hálószobám ajtajánál. Tom az ágyon feküdt , két karjával támaszkodva nézett rám.
-Jelentem rendbe tettem magam
-Odalent is? - cukkolt vigyorogva
-Szemét vagy, remélem tudod- másztam az ágy végétől előre, lassan végigpuszilgatva testén


Bill megpörgette Ellát , aztán ismét szembe kerültek és lágyan megcsókolták egymást.
-Nagyon szép vagy
-Köszönöm, és a ruhát is. De kicsit rosszul érzem magam emiatt,hogy rám költöttél
-Hagyd már ezt, nem te kérted, én akartam- húzta fel az orrát, ami azt jelezte,hogy kezd ideges lenni
-Köszönöm kicsim- ölelte át Ella és tovább táncoltak

A 100 fős vendégségből már csak 30 ember volt ott, kik beszélgettek, kik ettek-ittak, kik táncoltak. Bill sosem tudott táncolni, bár párszor részt vett táncórán , de csak azért,hogy ne legyen teljesen béna a színpadon.
-Oh te jó ég- nézett Ella tátott szájjal - ez a te hangod basszus
-Megölöm Andreast...igen ez a mi számunk
-Még sosem mutattad meg nekem,hogy tudsz énekelni
-Hát most hallod
-Bill, komolyan, csodálatos hangod van- bújt újra hozzá

Bill csak megpuszilta a feje búbját
-Lelépünk innen?
-Hova?
-Hozzám, most szerintem nincs otthon senki, de ha akarod hozzád is mehetünk- nézett Billre
-Ne, menjünk hozzád- puszilta meg az orrát
-Biztos? Nem akarom,hogy kellemetlenül érezd magad ott, nem egy Kaulitz villa

Bill felbérelt egy sofőrt, mert az este megivott pár üveg sört. Végig a hátsó ülésen feküdtek és falták egymás ajkait mikor Bill audija lefékezett
-Biztos jó címet adott meg?
 Bill kinézett az ablakon és felült
-Igen, itt a pénz, holnap majd elmegyek a kocsiért

Kiszálltak és nevetgélve elindultak a bejárati ajtó felé. Tényleg nem volt otthon senki, az egész ház kísértetiesen üres volt. Bill az omladozó falnak nyomta Ellát és lágy puszikat adott puha nyakára, tenyerével végigsimított a lány combján, egészen addig amíg a fehérneműbe nem akadt vékony ujja
-Biztos,hogy akarod? - döntötte a lány homlokára a sajátját és szapora levegővétel között megkérdezte
-Nem akarok semmi mást se jobban, na és te?
-Én is akarom, csak már lehet kicsit berozsdásodtam
-Majd beolajozlak- húzta fel az emeletre.

Ott se kapcsoltak villanyt, csak az ágyra borultak és egy pillanatra sem szakadtak el egymás ajkaitól. Bill az ablakon beszűrődő fény segítségével gond nélkül felhelyezte az óvszert és Ella lába közé feküdt. Megpuszilta a kulcscsontját és lassan a lányba hatolt. Ella erősen Bill hátába markolt és hátrahajtotta a fejét. Bill a feje mellé támaszkodott és lassú mozgással kényeztette mindkettőjüket. Ella halk sóhajaiból tudta,mikor válthat lassúból gyorsba.  Nem kapkodtak el semmit, övék volt az egész éjszaka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése