I will never let you down 26. rész- Violet Ann

Simone szemét dörzsölve kelt ki az ágyból. Az órájára nézett, fél 3
-Ki a fene keres ilyenkor?- dünnyögött és lesietett a nappaliba a telefonért
-Háló?- álmosan
-Anya, valami baj van a picivel. ki kell venni - Bill kétségbeesetten
-Azonnal megyek kicsim , ne idegeskedj


Felkapta magára hosszú kabátját és úgy pizsamában elindult a kórház felé.
Bill a műtő előtt beszélt az orvossal. Az arcáról nem lehetett levenni semmit. Sem sír, nem boldog.


-A tűz miatt annyi füst ment a szervezetbe,hogy a pici szíve nem bírta volna  , így egyre lassabb lett a szívverése. Ha bent hagytuk volna,és gépekkel próbáljuk helyretenni az maximum 2-3 órát jelentett volna
-Persze, jól tették- válaszolt Bill helyett Simone
-És most mi lesz?
-Nagyon sok baba születik meg 4 hónappal a kiírt időpont előtt, most inkubátorban van és gépeken keresztül lélegeztetjük. A látása és a hallása tökéletes, a reflexekkel vannak még problémák,de hiszen ez érthető
-Láthatnám?
-Persze, de előtte be kell öltöznie és a kezét is fertőtleníteni- fogta meg az orvos Bill hátát és elindultak a gyerekosztályra, Sim pedig mögöttük ballagott


A fehér szobában alig lehetett mozdulni , annyi inkubátor volt bent. Billnek is és Simnek is szörnyű látvány volt ennyi kis ártatlan babát látni , akik tehetetlenek. Minden kis csöppség aludt,kivéve egy rózsaszín takaróba becsomagolt , gyönyörű kislány
Bill mosolyogva leült a mellette lévő székre és aprócska kezére tette hosszú ujjait
-Hát szia életem- beszélt hozzá halkan - már most féltékeny vagyok az összes pasira aki majd érted fog rajongani- nevetett fel és a kis lábacskáját megpuszilgatta
-Ön az apuka?-jelent meg Bill mögött egy fiatal ápolónő
-Igen, én vagyok- nézett rá egy pillanatra, aztán vissza a picire
-Feltehetnék néhány kérdést? A papírokhoz kéne
-Persze, csak nyugodtan
-A kislány teljes neve?
-Violet Ann Kaulitz Trümper
-Ahol élni fog?
-LA, Sunset Ct 3412
-Nagyszülők teljes nevei?
-Simone Trümper, Dana Green , Gordon Trümper
-Kereszt szülők?
-Tom Kaulitz Trümper és Abigail Peterz
-Egyenlőre ennyi, köszönöm- ment el 


*
-Ria, hagyd abba- sietett oda Tom és lerángatta rólam
-Ne szólj ebbe bele! Addig csomagolj és együtt hazamegyünk
-Nyugodj már le, mégis mi a fenéért akarod,hogy veled menjek? A pénzem kell?


Ria meglepődve állt le és felé fordult
-Hogy mondod? Elismételnéd?
-A pénzemet nem adom neked...az velem együtt jár
-Inkább ezzel a szukával lennél? Los Angeles 2. legszebb nője vagyok, tudok főzni és a hülye életed is elviseltem mindig...-kezdett a mondandója végén vörösödni,és csak percek kérdése volt,hogy kitörjön
-Már nem kell, menj el
-Eljegyeztél
-Felbontom
-Emiatt a ribanc miatt? - bökött felém
-Igen, emiatt a ribanc miatt-vonta meg a vállát


Ria megszeppenve állt ott pár centire Tom arcától. Tom férfiasan tűrte a villámokat szóró szemek látványát. Ria vett egy nagy levegőt és Tom arcába köpött.
-Kapjátok be mindketten, nagyot hibázol... ez a nő jön és megy majd az életedbe, én 4 éve már veled vagyok és nem okoztam neked csalódást... meg fogod bánni,és akkor nem leszek ott,hogy megvigasztaljalak...magadra fogsz maradni


Mikor már nem hallottuk az autójának vad gyorsaságát , Tom segített felállni a földről és az arcát törölgette
-Jól vagy? - nézte meg a vérző szám
-Persze, szerintem ő nagyobbat kapott
-Láttam-nézett rám komoly arccal de aztán kitört belőlünk a nevetés- ez a nő hülye, teljesen megőrült mikor mondtam neki,hogy nem kap tőlem pénzt
-Hát cseszheti, mert engem fogsz elkényeztetni
-Gondolod? Többé nem követek el ekkora hibát
-Pedig elfogsz engem vinni nyaralni a Maldív-szigetekre
-Ha te fizeted- csapott a fenekemre és bementünk

*



Az éjszaka nyugisan telt a kórházban. Az orvos azt mondta,hogy az első éjszaka lehet kritikus, ha az alatt minden rendben van akkor hamar felerősödik. Még nem vehették ki az inkubátorból de Bill végig vele volt, aztán jött a reggeli
-Na most bemegyünk anyához és kapsz tejecskét, amitől még erősebb leszel- mosolyogva magyarázott Bill Violetnek és betolta Elena szobájába.
Elena az ablak felé fordult és a takarót piszkálta idegesen
-Meghoztam a drágát, már nagyon éhes- vigyorogva vette ki a picit és nyújtotta Elena felé
-Vidd innen, nem akarom látni
-Micsoda? - lepődött meg és magához ölelte a picit - de hát ennie kell
-Már vettek le tejet, adjátok neki oda azt
-Még meg sem fogtad
-Tudom, vidd innen
-Mi ütött beléd Elena?
-Nem akarom látni...csak ennyi
-Tudom,hogy nehéz ez, de szüksége van rád
-Ebben a 2 napban is elvolt... szeretném ha ökörbe fogadnák, nem akarok tőled gyereket... nem akarok semmilyen kapcsot veled
-El se hiszem,hogy ilyen vagy...hiszen a kisbabád
-Nekem nem kell... nem tudnám felnevelni, nem is akarom
-Elena rád se ismerek- tette vissza a picit és szólt egy ápolónak,hogy üvegből kapjon tejet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése