California Dream 1.rész

*- Vissza a múltba
~- jelen


Heti programjaim közé vettem , már lassan két éve, hogy Los Angeles legmenőbb kávézójaiban iszom, ahol szinte sosincs szabad hely, a foglalások már 1 évvel előtte betelnek,a legdrágább boltokba megyek be vásárolni . A kirakat előtt haladva, megláttam magam az üvegben. Mosolyogva végignéztem magamon. A fejem tetején csücsül egy gucci szemüveg,a karomon pihen egy Louis Vuitton táska, a selyemblúzom egyedi tervezés, Steffen Schraut tervezte csak nekem, a cipőm még Németországban vettem egy névtelen kisboltban kemény 6 euróért,de ha LAban megkérdezi valaki, akkor rávágom,hogy a párom hozatta kőkemény pénzekért, ezek az amerikai lányok úgyis olyan ostobák,szóval vegyünk úgy,hogy ez egy 300 dolláros cipellő .De ! nem érzem-és nem is vagyok- magam divatpicsának,aki nem bír normális hangnemben beszélni, csak olyan hangszínen amit kizárólag a madarak hallanak meg, de ők is azt hiszik,hogy a fiókáik kerültek bajba.

A ruhák között válogattam , mikor megszólalt a blackberrym . Az üres boltot villámcsapásként érte az Oasis együttes talán legismertebb dala.

*
-Georg matat a telefonodban, folyton ezt csinálja- jött ki legeslegjobb barátnőm, Bella
-Hagen! Bármit is csinálsz a telefonommal...ne csináld
Egy kis puffanást hallottunk és,hogy Georg gügyén nevetgél
-Mit csináltál? -mentem be a nappaliba
-Semmit, jól áll ez a felső ,tetszik

Kérdőn néztem rá és felvettem a telefonom , ami a dohányzóasztalon pont most homályosodott el
-Szerencséd te gazember,na és hol van a 3 még nehezebb eset?
-Elmentek sörért

Visszamentem a konyhába, ezúttal a telefonommal együtt
~
Felvettem a telefont és tovább válogattam a felsők között
-Hol vagy?
-Őőőőőőőő, a nagymamámnál a kórházban? - húztam el a szám
-Akkor gyere ki a kórházból ,tele van a bejárat paparazzókkal... már vár ott rád egy autó
-Azt hittem megbeszéltük,hogy a te feladatod szenvedni a fotósoktól...hiszen te vagy a sztár, én csak egy átlagos lány vagyok aki minden 2. nap alattad fekszik, vagy feletted-nevetve válogattam tovább
-A hétvégén készült pár kép rólunk a bulin, gondolom felismert egy bolti eladó

Körbenéztem , és valóban az eladó a szokásosnál is jobban bámult.
-Jó sietek, otthon találkozunk?
-Igen, este várj vacsorával, szeretlek és vigyázz magadra
-Én is téged, te is vigyázz magadra- tettem le mosolyogva és odamentem a pénztárhoz fizetni egy új napszemüveget
-Seulement ce sera un peu coûteux verres , traître verres- vettem elő a tárcám
-Ugye tudja,hogy tudok franciául?
-Jó mert én nem-vigyorogtam rá és most az egyszer nem adtam borravalót
-Vettem észre ,miel ... au revoir-adta a kezembe a szatyrot

Mikor kiértem a hatalmas pláza elé, 3-4 paparazzi várt rám és egy kontyos nő , mikrofonnal a kezében

-Hol hagyta Tomot?- jött oda és a számba nyomta a mikrofont

Nem szóltam semmit,csak továbbmentem
-Nem gondolja,hogy a rajongók utálják magát? Mindenki úgy látja jobbnak ha elmenekül
-Nem érdekel az a mindenki, nekem egy ember véleménye számít, nem velük járok hanem Tommal
-Szóval beismeri?
-Ha a rajongók ezt nem fogadják el,akkor talán magukba nézzenek ,mielőtt mást ítélnek el. Azt hiszem minden rajongásnak van határa. Tommal boldogok vagyunk együtt és szerintem ennek kéne a legfontosabbnak lenni. Tom imádja a munkáját,de szerintem ha Tom megtudná milyenek is a rajongók akkor iszonyatosan nagyot csalódna. Szerintem senki sem járna jól.

Az autóhoz értem és amint beszálltam elindult.
A rádióban a Tommal közös számunk ment. Mosolyra húzódott a szám és megkértem a sofőrt ,hogy hangosítsa fel.
*
A városban mint mindig, zsúfoltságig tele volt emberekkel.A reptéren álltam 1 kis bőrönddel és vártam,hogy ideérjen a taxim.Pár méterrel arrébb állt egy göndör hajú lány. Megállt előtte a taxi és kiszólt a sofőr.

-Emma Ziegler?
A lány habozás nélkül rávágta,hogy ő az és elhajtott az én taximmal.
-Ez egy remek nyaralás kezdete, seggfej- kiabáltam a taxi után

Senki sem figyelt rám , mindenki a saját dolgával volt elfoglalva, egy dolgot már azonnal tanultam a kaliforniai emberekről, nem igazán lepődnek meg a furcsa embereken. Ismét egy sárga taxi állt meg előttem ,de most már gondolkozás nélkül beszálltam
-Na hé, ez az én taxim
-Az én taximba most szállt be egy idegen nő azt hazudva,hogy ő én. Fél órája várok
-És akkor neked is parasztnak kell lenned?

A sofőr nem zavartatta magát, a rádiót állítgatta valami normális műsorra.
-LA 96.3, a telefonnál Josh, szeretne üzenni szerelmének.Szia, adásban vagy

Miközben a világ legnyálasabb szövegét mondta a férfi, én a szexi idegennel veszekedtem,ki intette le előbb a taxist
-Ki hova megy?
-Penmar és a Victoria Ave-Tom
-Redwood -Palms- sóhajtva
-Ott van egymástól pár percre, felőlem a pénzt is megfelezhetik
-Nem kell semmit megfelezni, van elég sok pénzem
-Felvágós-forgattam meg a szemem és elindultunk
~
-Ki sem találod mit hallottam a kocsiban-dobtam le a táskám vigyorogva és átöleltem hátulról
Tom a kanapén ült, laptoppal az ölében és mélyen belemerült az olvasásba
-Mit?
-The Scriptől a Breakevent
-Fogalmad sincs arról,hogy miért kaptam több 100 levelet arról,hogy csalódtak bennem és,hogy hiányzik a régi énem nekik?
-Nem tudom, megint biztos egy kis pletyka

Persze azonnal tudtam,hogy az én kijelentéseim váltották ki ezt az egészet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése