California Dream 3.rész +18



Los Angelesben folyton napos idő van. Az emberek forrónaciban sétálnak az utcán, a kezükben jégkása és a fejükön hatalmas napszemüveg.Az erős nap sugarai végigjárták a parkettát, továbbhaladva a krémszínű falhoz.Tom párnáját tettem vissza a helyére mikor megjelent mögöttem és halkan köhintett,hogy észrevegyem. Ezelőtti éjjel kicsit összekaptunk, ismét a munka volt a vita tárgya. Mégis milyennek kéne lennem? Örüljek,hogy csak éjjel jár haza és egyszer sincs ideje felhívni engem? De eddig mindig a viták utáni napon megbánjuk,hogy olyanokat vágtunk egymás fejéhez és "beszéljük meg a tegnapit" helyett megpusziljuk egymást és már el is felejtettük az egészet.

-Legyen vége-mondta halkan, a padlót bámulva

*

A szekrény tetején pihenő óra 22:12-ről 22:13ra váltott mikor a hotelszobám ajtaján kopogott valaki. Félve lépkedtem oda, hiszen ilyen későn senkit sem engednek be a hotelbe,de nem is hívtam szobaszervizt.Résnyire kinyitottam és megláttam Tomot. Gyorsan bevágtam az ajtót és a tükörben megigazítottam a hajam, az elfolyt sminkem és a bő alvós pólóm.

-Szia,hát te? .....Hello...ka.... Csá hát te? - gyakoroltam a tükörben,hogyan is köszönhetnék
-A szia is jó lesz - jött a válasz kintről
-Szia-nyitottam ki
-Hello...ka- mosolyogva nézett végig rajtam

A bő pólón kívül csak bugyi bolt rajtam.
-Mit keresel itt?
-Visszahoztam a zacsid amit a taxiban hagytál-rázta meg a kezében lévő zacskót
-Ez nem ismerős
-De pedig a tiéd
-Én tegnap jöttem LAba, nem voltam még vásárolni és...
-Tiéd és kész! - nyomta a kezembe egyre idegesebben

Mosolyogva belenéztem , egy virágmintás sál volt benne, de a cimkéje még rajta volt.
-Hát köszönöm,hogy visszahoztad az elhagyott sálam-néztem rá -jó éjt

Indultam be, de persze az volt a célom,hogy behívjam, csak előbb meg akartam tudni mit is akar tőlem
-Fizettem,hogy felengedjenek az őrök...
-Oh igen?
-Szóval bemennék-indult befelé

Kinyitotta még jobban az ajtót és bejött mellettem
-Nem is ismerlek, mi van,ha egy vadállat vagy?
-Az is vagyok bizonyos dolgokban- mozgatta meg ajak pcjét kacéran
-Nem is tudom a neved- mentem a nappaliba
-Nem is kell

Utánam jött és teljesen mögém állt.A hátamhoz simult és a combomra tette a kezét

-Azt hiszed idejössz és csak úgy megkaphatsz, idegen? - toltam el a kezét, bár bevallom nagyon is tetszett ez a helyzet
-Beszálltál a taximba és nem is fizetted ki a részed
-Elvárod egy nőtől,hogy fizessen? - fordultam felé, de még mindig ugyan olyan közel állt hozzám
-Egy idegentől igen, és most kárpótolsz
-Nem hiszem- mosolyogva hátráltam a falhoz
-Voltál már olyan igazán valami tiltott dologban benne? Mert szerintem apuci kicsi lánya vagy- simult hozzám megint és a bal lábam felhúzta a derekához
-Innen látszik,hogy nem ismersz - döntöttem a fejem a falnak
-Jó ember ismerő vagyok, túl jó kislány vagy-hajolt a vállamhoz, lehúzta vállamról a felsőt és puszilgatni kezdte
-Most fel akarsz húzni?-csuktam be a szemem
-Akkor csinálj valami rosszat

Telt ajkait lassan az államhoz érintette. Anélkül,hogy kinyitottam volna a szemem , a szám lassan az övére tapadt, de nem csókoltam meg, csak hozzáérintettem. 1 perc volt az egész... lassan eltoltam a fejét a kezemmel és a szemébe néztem
-Ennyi egyenlőre elég legyen neked- mosolyogva
-Ennyi? Ez nekem nagyon kevés
-Nem is tudom a neved
-Tippelj
-Na ne szórakozz-csaptam a hátába
-Majd megtudod, nem akarom,hogy még felismerj
-És mikor mondod el nekem?
-Miután megkaptalak - kulcsolta a lábaimat dereka köré és lassan a kanapé felé vitt
-Várj, ne ilyen gyorsan- másztam le róla és a konyhába siettem- kérsz valami innit?
-Egy kólát- mosolyogva dőlt a kanapéra és levette a felsőjét
-Az nincs
-Akkor narancs
-Tea jó lesz?

Hosszú egyeztetés után eldöntöttük,hogy a 1408 című filmet fogjuk megnézni
-Hmm- vettem a számba egy perecropit- ez a film egy fasziról szól aki szellemeket vizsgál vagy mi...

Tom rábólintott én meg betettem a lejátszóba, lekapcsoltam a villanyt és a kanapé melletti fotelbe ültem
-Ne hülyéskedj már, gyere ide - feküdt arrébb

Vele szembe feküdtem le a kanapéra.Mosolyogva a lábam közé nyúlt és a combom kezdte cirógatni. Tetszett amit csinál, de úgy tettem mintha a filmre koncentrálnék. 15 percet  bírtam, így elé feküdtem és a karjára tettem a fejem. Lassan átkarolta a derekam és hozzám bújt. A szemembe lógó hajtincseket elsimította és lágyan végigpuszilt az arcomon. Érintései tűz forróak voltak,és máris alig kaptam levegőt. Mit teszel velem?Soha nem engedte még ennél közelebb pasit magamhoz ennyi ismertség után,de éreztem,hogy vele bármeddig elennék. Tudtam ,hogy ha ezt kihagyom akkor nincs több lehetőség és örökre bánni fogom. Akartam őt

-Akarlak- suttogtam a szájába és lecsúsztattam válláról az inget
Mosolyogva felállt a kanapéra és lekapta magáról az inget. Felültem és kigomboltam bő farmernadrágját. Nem szólt semmit csak a hajamba túrt és várta,hogy teljesen levetkőztessem. A nadrág magától a bokájáig csúszott. Odahajolva lassan végigpusziltam puha combján.

Szerettem volna húzni egy kicsit, így elindultam az ékszere után, de mikor már csak pár centi választott el tőle ledőltem a kanapéra és vigyorogva néztem rá
-Dög- esett rám és a pizsamám felső 3 gombját kigombolva a keblem kezdte puszikba borítani. Két kezem a fejem fölé fogta és a nyakam felé vette az irányt
-Ne! A nyakam nem szeretem
-Miért?- emelte fel a fejét
-Rossz élmény
-Nem lehet mindig elkerülni ezt, hidd el finom lesz-nézett a szemembe és egy lágy puszit adott a számra
-Ilyen?- hajoltam a nyakához és lágyan megpusziltam
-Ilyen, csak egy kis extrával-vigyorgott

Becsuktam a szemem és rábíztam magam. Nem is okozott csalódást. Lágyan végigpuszilt a nyakamon, már ez is nagyon jól esett. De aztán picit beszívta és közben a nyelvével köröket írt.
Egyik kezével a fejem mellett támaszkodott, másikkal pedig a nadrágomba nyúlt.
-Nincs rajtad bugyi...ez tetszik
-Vártalak-sóhajtva bújtam a nyakába és a mellkasába markoltam
-Ne menjünk be a hálóba?
-Menjünk, de ne hagyd abba- maradtam ott és a nyakába kapaszkodtam
-Csak egy perc az egész, kibírod

Felkapott az ölébe és az ágyékát erősen az enyémnek szorítva elindult a konyha felé
-Hopp rossz irány-kapcsolta le a villanyt
-Nem baj, csináljuk itt
-Mohó-ültetett a konyhapultra és teljesen a szélére húzott
-Te csinálod ezt velem-emeltem fel a lábam,hogy le tudja húzni a nadrágom

Forró ágyéka az enyémhez csapódott, aztán ismét eltávolodott. Formás fenekére tapadt a kezem és erőse belemarkoltam,hogy minél jobban érezhessem az aktust. Fénylő homlokát a vállamra hajtotta és úgy mozgott egyre gyorsabban és vadabbul.Izmos hátába martam és hangos nyögésem vízhangját lehetett hallani az egész lakosztályba. Az egész konyhában korom sötét volt, így a kezemmel kitapintottam a száját és lágyan megcsókoltam. Tenyeremmel körbefogtam az arcát és úgy csókoltam egészen az orgazmus kezdetéig. Végigsimítva számmal az arcán , a füléhez hajolva, mindaddig míg mindketten le nem nyugodtunk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése