California Dream 5.rész

Az ajtó hangosan becsapódott. Feldúltan siettem az utca felé mikor valaki utánam kiabált.Becsuktam a szemem és megálltam. Reméltem,hogy nem Tom az, de pechem volt... a raszta állt mögöttem

-Lefeküdtél a tesómmal?
-Nem tudtam,hogy a tesód
-Milyen véletlen,hogy pont a tesómmal
-Különben is, miért vallatsz mikor te hazudtál nekem? Gondolom nem a nővéreddel veszekedtél
-Tűnj el a házamból
-Csak előbb...- kerültem ki és az ajtóban álló Billhez léptem, átkaroltam a nyakát és lágyan megcsókoltam

Csak egy lágy puszi volt,aztán elszakadtam tőle és mosolyogva kisétáltam az utcára.

-Komolyan Tom, ez mi a fene volt?
-Nagyon is jól tudod, milyen volt vele? Remélem tudod,hogy éjjel még én másztam bele
-Mi? Nem feküdtem le vele, most találkoztam vele csak leöntöttem a kávéval és...- mentek be az ajtón maguk után becsukva, és Bill szépen mindent elmondott

Az idők rohamosan teltek Amerikába. 4. napja voltam itt és már szinte mindent bejártam. Amennyi pénzem volt az első hétre félretéve, mindet elköltöttem. Vasárnap az ember inkább pihen, így én is egy pihenős, filmezős napra gondoltam. A kanapén majszoltam a popcornt mikor megláttam Bill felsőjét a karfán. Megettem ami a számba volt, kikapcsoltam a filmet és felöltöztem,hogy vissza tudjam neki vinni.

Persze mondta nekem,hogy megtarthatom, de vissza szeretném neki adni. Vagy benne van az is,hogy Tom szemébe akarok nézni? Hogy látni akarom őt?

Ezen agyaltam egész úton, mire feleszméltem már a kapuban álltam
-Szia, Emma vagyok

A kapu háromszor felsípolt és már nyílt is magától. Mire a bejárati ajtóhoz értem már Bill várt karba tett kezekkel
-Jól nézel ki - álltam meg előtte zavartan mosolyogva
-Miért jöttél?
-Visszahoztam a felsőt
-Tartsd csak meg, de nem hiszem,hogy csak azért jöttél
-Szeretnék bocsánatot kérni a múltkoriért...én csak, összezavarodtam
-Gyere be

A bárpult elé ültünk és töltött nekem boros kólát.
-Nem kéne a tesóm után hajtanod, már 2 éve barátnője van
-Nem tudtam,hogy párkapcsolatban él. Csak megjelent első éjjel az ajtóban és hozott nekem ajándékot és filmeztünk...egyszerűen csak megtörtént, de ha tudom,hogy van neki barátnője-támasztottam ki a fejem a kezemmel
-De most már tudod
-Nem hibáztathatsz
-Kedvelem a barátnőjét és végre nem minden nap egy olcsó cafkával jön haza...erre megint kezdi
-Köszi- másztam le a székről
-Nem rád értettem
-Nem kell magyarázkodnod Bill, kedvelem őt nagyon is, nem tudok ez ellen mit tenni, a szívemet nem irányíthatom

Hallottam,hogy egy kocsi parkol le a garázsban és egy női hangot hallottam
-Menj előre, én addig kipakolok a kocsiból-kiabált Tom lentről
-Oké szívem a konyhába leszek

Billel mindketten a meglepett Riára néztünk aki az ajtóban állt, barna bevásárlózacskókkal a kezében
-Hello, nem ismersz még-keltem fel és a kezem nyújtottam
-Sok mindent tudok már rólad...Tom mindent elmesélt

A szívem pár ütést kihagyott, majd mindent bepótolva szaporán verni kezdett.Beszélni próbáltam de az ajkaim egyszerűen nem nyíltak ki
-Tudom,hogy rajongó vagy és ,hogy nyertél valami heti jegyet,hogy láthatod meg ilyenek-tette le a zacskókat és rám nézett
-Mi? Jah igen- nevettem fel kínosan - huh még máig se hiszem el,hogy nyertem hetijegyet... rájuk- néztem Billre kérdőn

Azonnal vette a lapot és mellém állt.Átkarolta a vállam és úgy nézett Riára
-Ugyanis nagy rajongója nekem, mindig is az énekesekre bukott...nemde?
-Dehogynem.... ez természetes
-És mióta vagy rajongó?
-Huh már vagy 10 éve

Bill egy hangosat köhögött és tág szemekkel nézett rám
-Akarom mondani , annyira régóta,hogy már nem is tudom pontosan...pff egy kiiiile...-néztem Billre és úgy húztam a szót, mire ő lefelé nézett- kilenc hónap múlva lesz 4 éve... hogy repül az idő

Ekkor rezegni kezdett a telefonom. Ismeretlen szám írt.
"Találkozni szeretnék veled, mikor lenne jó? Tom"

-Sajnálom, de mennem kell... de előbb leköszönök Tomnak, megígértem neki még pár napja
-Itt vacsorázol?-Ria
-Nem hiszem
-De persze,hogy itt eszel, ez az egy hét hamar el fog telni
-Jó akkor majd este jövök, sziasztok- adtam Bill arcára egy gyors puszit és lementem a garázsba

Tom háttal állt nekem . Megfogtam a vállát és magam felé fordítottam
-De gyors vagy
-Rajongó? Miféle rajongó Tom? Ha Bill nem lett volna ott a kis hazugságunk eléggé kudarcot vallott volna
-Nem találtam ki jobb szöveget, faggatózott
-Mit akarsz? Miért hívtál?
-Megbeszélni ezt az egészet, és hogy majd eljátszom,hogy találkozok veled de jobb lenne ha többet nem is beszélnénk
-Az ciki,ugyanis Ria meghívott vacsorára
-Ne gyere el
-Eljövök...és tudod miért? Hogy lássam mennyire leégeted magad, hogy lássam miket hazudsz -böktem meg a mellkasát mire megszorította a karom és a falnak nyomott
-Miért?- hajolt közel hozzám
-Mert hazudtál
-Ugyan már, nem azért feküdtél le velem mert azt hitted,hogy nincs csajom,,,egyszerűen csak akartál
-Akartalak, oké? De ha tudtam volna...
-Akkor is lefeküdtél volna velem, szóval ne hibáztass
-Engedj el

Az emeleti ajtó nyitódott és Ria szólt le,hogy minden rendben van e. Tom egy erőszakos csókot adott a számra és végig a szemével engem figyelve ment fel a lépcsőn.

A vacsora első fele elég feszülten telt. Még délután utánuk néztem egy kicsit , hogy mégse legyen olyan tudatlan.
-És miért lettél szőke? A fekete is igazán passzolt neked- néztem Billre
-Jó volt, csak untam
-És te Tom...miért lettél ismét raszta?
-Ugyan az


-Köszönöm a vacsorát Ria, nagyon finom volt, de nekem mennem kell
-Tom hazavisz
-Nincs rá semmi szükség
-A város ilyenkor már nem annyira biztonságos, sok részeg pasi...te meg ebbe a falatnyi ruhába

2. ruha (krémszínű)
Tom nem is mert vele ellenkezni, felkapta a kocsikulcsot és kisietett a kocsihoz.Az út első felében kellemetlen csend volt. Csak a kezemre hajtottam a fejem a nyitott ablakban és néztem a kivilágított várost.
-Meg fogsz fázni-nézett rám miközben sávot váltott

Nem vettem tudomást róla, csak néztem az elsuhanó autókat
-9
-Mi 9?-nézett rám
-2 perc alatt 9 audi autó, ez a város gazdag
-Igen
-Elfelejtitek mi igazán fontos az életben
-Mi? Most nem értem miért jössz ezzel a dumával
-Mit gondoltál mikor átjöttél hozzám? Ohh ez egy hülye picsa, simán lefektetem?
-Nem-...-Azt gondoltam,hogy milyen dögös vagy,akaratos és nem félsz kimondani semmit...2 éve abba a kibaszott kapcsolatba vagyok és kell a változatosság...Ria előtt minden olyan könnyű volt és szabad voltam, buliztam és nem kellett munka után haza mennem, most meg ez... melletted ki tudtam kapcsolni - a végén már egész hangosan beszélt, a rádiót se hallottam. Eléggé meglepődtem a válaszán, nem erre számítottam. Elkezdett lelkiismeret furdalásom lenni
-Sajnálom- néztem rá
-Ugyan mit?
-Hogy beszálltam a taxidba....
-Ne gyere ezzel a csöpögős brazil szappanopera szöveggel... nem másztál rám, én kezdtem te meg belementél...és őszintén szólva, nem bántam meg... soha nem volt még olyan jó a szex mint veled-mosolygott el csábosan
-Nem bántad meg?
-Dehogynem, de bármikor újra megcsinálnám

Mosolyogva bámészkodtam ismét az ablakon és nem érdekelt már semmi. Nem érdekelt,hogy van barátnője, nem érdekelt,hogy ezért a pokolra kerülök. Ha ilyen út vezet oda akkor boldogan lépkedek a bugyrok kapuja felé, csak még 5 percig érezhessem őt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése